Ford Powerstroke Diesel Forum banner

Wat is betrouwbaarder, Bulletproof 6.0 of standaard 6.7?

40K views 70 replies 22 participants last post by  bismic  
#1 ·
Ik heb zitten nadenken over het idee om een nieuwe of nieuwere truck te kopen en ik heb gisteravond een paar getallen berekend om erachter te komen dat het aan de dieselkant een gelijkspel is en dat het echt afhangt van welke aandrijflijn ik wil.

De mogelijkheden om mijn truck te vervangen zijn ofwel een 2018 (of op het moment dat ik koop een 2019 F-150 XL STX), of een 6.7 uit 2011-2016 (waarschijnlijk 250 tenzij een 350 goedkoper is). Meteen is het enige goede aan de F-150 dat hij nieuw is, dus hopelijk niet veel problemen en de problemen die zich voordoen, vallen hopelijk onder de garantie. Verder heb ik de voorkeur voor de 3/4+ trucks.

Wat ik heb besloten is dat ik ofwel een 6.7 kan kopen met 100-150k mijl, of voor dezelfde prijs mijn truck eruit kan laten zien als een 6.7 en hem kogelvrij kan maken. Als ik zeg dezelfde prijs, dan heb ik het over hoeveel extra ik uit eigen zak zou uitgeven als ik mijn truck voor de 6.7 zou verkopen.

Kortom, het komt erop neer dat ik een 6.7 of een kogelvrije 6.0 kan hebben die eruitziet als een 6.7. Denkt u vanuit een betrouwbaarheidsoogpunt dat een 6.7 met 100-150k mijl betrouwbaarder zou zijn dan een vers kogelvrij gemaakte 6.0?

Ook zou dit allemaal contant zijn, ik wil geen andere betaling hebben totdat ik een huis heb.

#2 ·
Als het een geldkwestie is voor persoonlijk gebruik, denk ik niet dat het kopen van een nieuwere 6.7 je iets zou besparen. Misschien wel op de F-150. Ik heb veel aan mijn truck uitgegeven om hem te personaliseren, en elke andere truck die ik zou krijgen, zou ik dezelfde dingen doen: radio en airbags om te slepen. Ik kan niets zeggen over de 6.7, maar 100.000 mijl zou me doen denken dat er dingen zijn waarvan ik denk dat ze kapot zouden gaan.

Ik denk dat ik mijn 6.0 zal houden totdat ik niet meer van de verharde wegen afrijd. Ik zou nooit een nieuwere truck meenemen op een pad waar de takken ertegenaan schrapen.

#3 ·
Eerlijk gezegd, Red, ik denk dat je beste optie is om niets met de vrachtwagen te doen. Houd dat geld op je bank en koop in plaats daarvan het huis als je het kunt betalen. Ik denk dat het op een lening van 15 jaar de enige manier is om het vandaag te doen. De rente is nog steeds zo laag en het zal in mijn leven niet meer zo laag zijn, durf ik te wedden. Ik kocht mijn huis in 1991 met 9,25% rente. Ja, historisch gezien was het 7-10%, maar ik heb de 15 jaar gedaan en die betaling verdwijnt. Op die manier, wanneer je kinderen tieners zijn, zuigen ze je meer leeg dan je je kunt voorstellen. En als je met een leuke meid trouwt, geloof me, ze gaat puppy's maken. Oké, dit ging ver, toch? Maar ik zeg, de hel met de vrachtwagen voor nu.

#5 ·
Maak me nog geen zorgen over het huis, want het is een ingewikkelde kwestie met mijn baan en het niet hebben van een vriendin. Kortom, ik ben 20 jaar oud en verdien $43,92/uur, met als enige rekeningen mijn vrachtwagen, telefoon en eten. Mijn maandelijkse rekeningen komen uit op ongeveer $650/maand. Hoewel ik dit geluk heb, wil ik ervoor zorgen dat ik een solide voertuig heb voor het geval ik ooit een andere vriendin vind en voor wanneer ik een huis krijg, zodat de voertuigrekeningen hopelijk laag zullen zijn wanneer de huisuitgaven in het spel komen. Voorlopig heb ik $10.000 die ik comfortabel in een voertuig kan steken, ofwel bovenop de waarde van mijn vrachtwagen voor een nieuwere 6.7 of een nieuwe F-150, of in mijn vrachtwagen.

#6 ·
Ik had 2 huizen. Heb er nu een. Ik heb/had 15 jaar aantekeningen over beide. Ik ben 36. Ik zal mijn huis afbetaald hebben voordat ik 40 ben. Het kost meer, maar doe de 15 jaar aantekening. Een voertuig is lang niet zo belangrijk als een dak en 4 muren.

“Je kunt in een auto slapen, maar je kunt geen huis racen” [emoji23]

Neem ook even de tijd om een lening op te zoeken en doe een afschrijving. De 30 of 40 jaar zal je doen overgeven.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

#7 ·
Verdomme Red, je maakt Scrillas voor elke leeftijd, kerel. Oh man, ik ben een domme pijpfitter en van Union Local 669 en je hebt me voor een paar dollar. 20 jaar oud en Porsche 911-lonen in je zak gestopt en je vraagt je af welke truck je moet kopen.

Oké optie 2: verkoop die lompe truck en ga voor de 911 dan. De meisjes worden veel heter als je rondrijdt in een Porsche en het afbreekt voordat je oud wordt zoals ik.

Dan, nadat je je kalmeert en je buik vol hebt, ga je terug naar plan A dat ik hierboven heb vermeld. Verdomme ja, dump die truck, maar je kunt het forum niet verlaten, ik wil foto's.

#8 ·
Ik weet niet zeker wat ik heb gedaan, maar ik heb iets goed gedaan! In de vakbond zitten verhoogt zeker de lonen, ik ben een timmerman van de lokale 30.

Ik heb een tijdje met golddiggers te maken gehad lol, en ik denk niet dat ik in een Porsche 911 pas.

Ik leer dat het me niet kan schelen wat anderen gelukkig maakt, want als het geld stopt met stromen, vertrekken ze. Ik wil gewoon een solide truck voordat ik beslis waar ik wil wonen en hoeveel schulden ik wil aangaan. Ik zou graag in Washington willen blijven, maar ik heb het gevoel dat we dezelfde weg opgaan als Californië en het is hier zo duur, mijn favoriete plek waar ik tot nu toe ben geweest is Myrtle Beach, dus ik heb erover nagedacht om daarheen te verhuizen. Maar je weet wel... Orkanen....

Hoe dan ook, stel dat het huis al klaar en voorbij is, dan hoef ik alleen nog maar uit te zoeken of een gebruikte 6.7 met een hogere kilometerstand een beter platform zou zijn dan een kogelvrije 6.0? Ik neig naar de 6.0, want over 10 jaar zal de 6.0 niet zoveel in waarde dalen als de 6.7.

Ik denk dat een andere optie zou zijn om de truck te houden zoals hij is en gewoon te hopen dat hij niet ontploft, maar het geld te bewaren voor het geval het wel gebeurt en een kleine rattenauto te kopen om dagelijks mee rond te rijden.

#9 ·
Ik denk dat een andere optie zou zijn om de truck te houden zoals hij is en gewoon te hopen dat hij niet ontploft, maar het geld te bewaren voor het geval het wel gebeurt en een kleine rattenauto te kopen om dagelijks mee rond te rijden.
Ik zou die kant opgaan, maar geen rattenauto kopen. Koop iets moois waar je daadwerkelijk van geniet om in te rijden en naar te kijken. Denk aan een moderne Mustang, Camaro, Infinity, Charger, Jeep Wrangler, wat je maar leuk vindt. De autowaarden dalen veel sneller dan die van trucks, en met de lagere oorspronkelijke adviesprijs kun je een mooie auto scoren.

#11 ·
Als het een echte "kogelvrije" 6.0 is versus een 100% standaard 6.7, dan zou ik zeggen dat de 6.0 betrouwbaarder is, maar als het een getunede en verwijderde 6.7 is, denk ik dat de 6.7 beter zou zijn.

#12 ·
Als het een echte "kogelvrije" 6.0 is versus een 100% standaard 6.7, dan zou ik zeggen dat de 6.0 betrouwbaarder is, maar als het een getunede en verwijderde 6.7 is, denk ik dat de 6.7 beter zou zijn.
Wat is er zo onbetrouwbaar aan een standaard 6.7? Ik vraag naar vrachtwagens die je hebt gehad/waaraan je hebt gewerkt/waarvan je de eigenaren kent, etc. niet naar geruchten van internet

Verzonden vanaf mijn SM-G955W met Tapatalk

#18 ·
2015 en later zullen betrouwbaarder zijn.

Wat betreft de hypotheek, je kunt een 30-jarige hypotheek nemen voor de kwalificatie, maar extra geld in de aflossing steken zodra het betaalbaar wordt. Zo hebben wij het gedaan en het heeft zich in 17 jaar terugbetaald. Het geeft je ook een uitweg als er onverwachte kosten opduiken, omdat je de opluchting hebt dat je alleen de normale maandelijkse 30-jaarsverplichting hoeft te betalen.

Je kunt niet worden beboet voor de volledige rente, zoals bij een auto of een andere lening. Maar je moet wel opletten hoe de hypotheekverstrekker het geld crediteert. Tegen het einde, toen ik 2x de normale maandelijkse betaling deed, werd het gecrediteerd alsof het voor twee maanden was, dus ik moest ze snel zover krijgen dat ze de "tweede betaling" op de hoofdsom zetten.

#23 ·
Als het tussen een 6.7 uit 2011-2012 en een kogelvrije 6.0 zou zijn, wat zou dan de beste optie zijn? De 2013+ liggen momenteel ongeveer $5k buiten de prijsklasse, tenzij ik er een vind van meer dan 200k of als ik besluit dat een verlengde cabine met korte bed voldoende is / ik in staat ben om dagelijks een CCLB te besturen, wat beide geen mogelijkheden voor mij zijn.

#26 ·
Als het tussen een 2011-2012 6.7 en een kogelvrije 6.0 zou gaan, wat zou dan de beste optie zijn? De 2013+ liggen momenteel ongeveer $5.000 buiten de prijsklasse, tenzij ik er een vind van meer dan 200.000 of als ik besluit dat een extended cab shortbed goed genoeg is / ik in staat ben om dagelijks een CCLB te besturen, wat beide geen mogelijkheden voor mij zijn.
2012 6.7 zonder twijfel, probeer 2011 uit te sluiten, alleen al vanwege de klepproblemen en omdat het het eerste jaar van een geheel nieuwe aandrijflijn is, hoewel Ford dit heeft aangepakt in plaats van het af te doen

Ze zijn nu oud genoeg dat je een betaalbare, mooie, eigenaar, eigendom van een gepensioneerde oude man, alleen gebruikt in de zomer voor het slepen van de camper op vakantie, dealer onderhouden lariat of king ranch, crew cab truck zou moeten kunnen vinden.

Je kunt ook lariat ex cab 6.7s vinden, vooral in de eerdere jaren.

#27 ·
@SOOTIE

Daar ben ik het mee eens. 6.7 de hele dag, elke dag voordat je een 6.0 aanraakt. Lichtjaren vooruit en uiterst betrouwbaar. Motor is na 2015 uitgewerkt en het is nu nog beter. Ford heeft echt fenomenaal werk geleverd met de 6.7.

Maar toch, mensen die ze als boodschappenwagens gebruiken, hebben over het algemeen een kortere levensduur van het dpf def-systeem. Dit is gewoon wat ik heb waargenomen.

—————handtekening—————
~Denk niet te veel na over iets simpels~
...:vervelende mensen zijn stom:...

#28 ·
Als ik een bericht zie waarin over hun betrouwbaarheid wordt gesproken, maar in dezelfde zin staat: "Ik werk er regelmatig aan", wekt dat mijn nieuwsgierigheid, lol. Ik denk dat ik weet wat er bedoeld werd, maar het is niet de meest "goed geformuleerde" verkooppraatje.

Rode Ford -

Nogmaals, bedenk dat bij het kopen van een gebruikt voertuig, het zomaar misbruikt kan zijn en dat de eigenaar het misschien verkoopt vanwege problemen. Als een merk of model van een vrachtwagen problemen heeft (en de vrachtwagens uit 2011 en 2012 hadden enkele problemen die hierboven worden genoemd), dan vergroot het kopen van een gebruikte de kans op het zien van de problemen. Het kan nog steeds een lage waarschijnlijkheid zijn, maar het moet in je achterhoofd zitten.

Mijn probleem is hoe Ford de eigenaren behandelt die problemen hebben met de brandstofpomp. Het komt waarschijnlijk voor het grootste deel door misbruik of verwaarlozing, maar als je een gebruikte koopt, zou je dat zomaar kunnen erven. Ford heeft het HPFP-ontwerp voor 2015 veranderd, dus ze moeten er wel een reden voor hebben gehad.

Houd je ogen open.

#40 ·
Als ik een bericht zie waarin over hun betrouwbaarheid wordt gesproken, maar in dezelfde zin wordt gezegd: "Ik werk er regelmatig aan", wekt dat mijn nieuwsgierigheid, lol. Ik denk dat ik weet wat er bedoeld werd, maar het is niet de meest "goed geformuleerde" verkooppraat.

Rode Ford -

Nogmaals - onthoud dat bij het kopen van een gebruikt voertuig, het net misbruikt kan zijn en het kan zijn dat de eigenaar het verkoopt vanwege problemen. Als een merk of model vrachtwagen enkele problemen heeft (en de vrachtwagens uit 2011 en 2012 hadden enkele problemen die hierboven worden genoemd), dan vergroot het kopen van een gebruikte de kans om de problemen te zien. Het kan nog steeds een lage waarschijnlijkheid zijn, maar het moet in je achterhoofd zitten.

Mijn probleem is hoe Ford de eigenaren behandelt die problemen hebben met de brandstofpomp. Het komt waarschijnlijk grotendeels door misbruik of verwaarlozing, maar als je een gebruikte koopt, kan dat wel eens iets zijn dat je erft. Ford heeft het HPFP-ontwerp voor 2015 gewijzigd, dus ze moeten er wel een reden voor hebben gehad.

Houd je ogen open.
Ik werk er regelmatig aan, wat alles omvat, van regulier onderhoud tot prestatieonderdelen. Ik ben een powerstroke-man - daar werk ik aan. Was geen verkooppraatje, probeerde gewoon wat gedesillusioneerde mensen aan te passen...

#29 ·
Ik heb de 6.0 al, heb er ongeveer 40.000 mijl mee gereden in anderhalf jaar zonder grote problemen. Net de 190.000 aangetikt en de motor is nog steeds standaard, afgezien van de blue spring mod. Tussen de afschrijving van de 6.0 versus de 6.7 en ik weet wat ik al heb, maar niet weet wat ik krijg met de gebruikte 6.7, blijf ik waarschijnlijk bij de 6.0 en pak ik de problemen aan als ze zich voordoen.

Ik gebruik mijn truck niet voor daadwerkelijk werk, voor mijn dagelijks gebruik zou ik prima in een Smart car kunnen rijden.

Misschien kijk ik volgend jaar naar de aanschaf van een nieuwe 6.7, maar dat zou ik moeilijk vinden, aangezien ik, zoals gezegd, nog geen huis bezit. Om nog maar te zwijgen van het feit dat je op truckmeetings nooit iemand hoort zeggen: "oh ja, jij bent die gast met de standaard 6.7", maar je hoort: "oh ja, jij bent die gast met de kogelvrije 6.0 met bla bla bla". Ik denk niet dat iemand elkaars naam kent, alleen de trucks lol.

Zoals gezegd, is het ook met een nieuwer voertuig moeilijk om het daadwerkelijk te gebruiken. Mijn truck is 12 jaar oud met krassen, dus hoe vervelend ik het ook vind, het is geen groot probleem om een steenslag of een deuk te krijgen. Bij een nieuwer voertuig is dat een enorm probleem.

#32 ·
Behoud wat je nu hebt en koop een huis, tenzij je in de omgeving van Seattle bent. Onroerend goed is daar momenteel zo overgewaardeerd. Wacht niet op een meisje. Je verdient momenteel veel geld, maar werken voor een salaris maakt je niet rijk. Zou je liever voor een loon werken of voor winst? Als je het goed doet, zal het huis je winst opleveren. Je bent nog een pup, dus ik weet zeker dat je nog in de fase zit dat een grote, opvallende truck een must is, maar een mooi huis dat op lange termijn rijkdom opbouwt, is VEEL beter. Gewoon mijn bescheiden mening. Veel succes. In welk deel van Washington zit je?

#34 ·
Houd wat je nu hebt en koop een huis, tenzij je in de omgeving van Seattle woont. Onroerend goed is daar op dit moment zo overgewaardeerd. Wacht niet op een meisje.
Je verdient nu veel geld, maar werken voor een salaris maakt je niet rijk. Zou je liever voor loon werken of voor winst?
Als je het goed doet, zal het huis je winst opleveren.
Je bent nog een pup, dus ik weet zeker dat je nog in de fase zit dat een grote, opvallende truck een must is, maar een mooi huis dat op lange termijn vermogen opbouwt, is VEEL beter. Gewoon mijn bescheiden mening.
Veel succes.

In welk deel van Washington zit je?
Ik zit op Camano Island, ongeveer een uur of 4 uur ten noorden van Seattle, afhankelijk van het tijdstip, lol.
Het probleem met het huis is dat mijn baan me verplicht te reizen. Meer dan de helft van dit jaar ben ik niet thuis geweest, wat een lange tijd is voor mijn huis om leeg te staan, waar ik ofwel een vriendin zou moeten hebben, of een inwonend familielid, of een huis zou moeten kopen met een schoonmoederwoning, het hoofdgebouw zou moeten verhuren en in de schoonmoederwoning zou moeten wonen, maar afgaande op de horrorverhalen over verhuur die ik heb gehoord, heb ik daar niet echt tijd voor.
De grote, opvallende truck is altijd een must-have geweest voor mij, toen ik 18 was, dacht ik dat ik volwassen zou zijn en een kleine Fusion zou kopen, wat leuk was, maar toen blesseerde ik mijn been en kon ik er niet langer dan 30 minuten in rijden omdat mijn knie in een hoek van 90* moest staan, daarom heb ik hem ingeruild, $4.000 verloren en deze huidige truck gekocht. Nu ben ik weer terug waar ik geen truck nodig heb, maar door een aantal gebeurtenissen in mijn leven vertelde mijn counselor me dat ik iets in mijn leven nodig heb waar ik trots op ben en nou ja, alles wat ik nu heb is de truck, want al het andere moest weg.

#33 ·
Oh ja, je past in een 911 als sokken op een haan. De Duitsers zijn geen kleine mensen en als je niet langer bent dan 1,90 meter, heb je hoofdruimte over. Ik ben 1,83 meter en heb ruimte met een honkbalpet op. Nu is het de Porsche van mijn buurman en niet de mijne, maar die auto's hebben veel ruimte.

Ze schuiven de stoelen bijna helemaal naar de achterbank, waarvoor ik geen idee heb waarom er achterbanken zijn, ik neem aan voor boodschappen. Maar als je het gaspedaal intrapt in een 911, heeft de boost een andere dimensie en straalt de hele dag coolheid uit. Maar een 20-jarige in een 911 kan wel eens een verzekeringspremie van $400-$500 per maand betekenen. Ik was er zelf naar op zoek en toen ik een offerte voor een verzekering opvroeg, werd me verteld dat mijn 17-jarige ook op de polis moest staan. Dat was het einde van dat, ik vroeg God waarom ik niet steriel was geboren en ging verder met plan B, wat natuurlijk een F250 met een waardeloze motor was.

Laatste weetje van de dag voor je, Red: een vasectomie op jouw leeftijd laten doen en het aan niemand vertellen, garandeert een vroeg pensioen en controle over je eigen lot. Als je toekomstige vrouw erachter komt dat ze daarom geen puppy's krijgt, ben je klaar. Een risico waarover je moet beslissen.
LMAO Ik kan deze manier van denken niet onderschrijven en zou me ook nooit zo verlagen. Maar ik kan het niet zweren.

Rijd gewoon met de truck, rust hem uit met een paar mods die je in de loop van de tijd aanspreken. Er is geen betere investering dan een huis en hoe eerder je dat aanpakt, hoe beter het voor je zal zijn. Ze worden alleen maar duurder met de tijd en geld is historisch gezien goedkoop om te lenen. Dus alle gekheid op een stokje, ik blijf bij post 1 van mij. Je hebt tijd, je bent nog jong, maar als je het kunt, moet je die stap echt zetten.

#35 ·
Na uw eerste bericht zorgvuldiger te hebben herlezen, zeg ik dat u 10.000 in uw huidige truck moet steken en moet toekijken hoe hij de nieuwe 6.7's voorbijstreeft. Er gaat niets boven het hebben van een ouder voertuig dat beter presteert dan een nieuw voertuig dat 2-3 keer zoveel kost. Wat betreft het eruit laten zien als een 6.7, het is een kwestie van mening, maar ik denk dat de 05-07 trucks de mooiste Super Dutys zijn die Ford tot nu toe heeft gebouwd, ik zou het zo laten.

#41 ·
Na je eerste bericht nog eens goed te hebben gelezen, zeg ik: stop 10K in je huidige truck en zie hoe hij de nieuwe 6.7's voorbijrijdt. Er gaat niets boven een ouder voertuig dat beter presteert dan een nieuw voertuig dat 2-3 keer zoveel kost. Wat betreft het eruit laten zien als een 6.7, het is een kwestie van mening, maar ik denk dat de 05-07 trucks de mooiste Super Dutys zijn die Ford tot nu toe heeft gebouwd, ik zou het laten zoals het is.
De nieuwere voorbijrijden???? Ik zou elke six oh verwelkomen om te komen en het met de mijne op te nemen!!

#36 ·
Ik ga iets zeggen dat je vast al weet, maar misschien moet het van meer mensen komen dan alleen je eigen mensen. Het is prima om overal te zijn als kattenstront om een flink salaris te verdienen als je jong bent. Maar laat me je vertellen dat het een heel zwaar leven is als je iemand vindt die al het andere domineert. Dan kijk je naar je kinderen als je weer vertrekt voor een andere lange periode en het is genoeg om iedereen te ruïneren. Vaker wel dan niet wordt alcohol de metgezel om die scheiding te vullen of een andere ondeugd die alles ontrafelt wat je het dierbaarst is. Je zult moeten werken in een beroep of een vak dat je niet voor langere tijd in een onneembare deel van het land zal hebben. We kunnen je niet vertellen wat je moet doen, maar ik weet hoe dat bijna elke keer afloopt. Je hebt tijd om je Oates te naaien, maar ik zie de huidige carrière niet als een keuze op lange termijn die je mettertijd zal dienen. Oké, ik ga hier weg voordat ik in de problemen kom.

#39 ·
Ik ga iets zeggen dat je vast al weet, maar misschien moet het van meer mensen komen dan je eigen mensen. Het is prima om overal rond te rennen als kattenstront om een flink loon te verdienen als je jong bent. Maar laat me je vertellen dat het een heel zwaar leven is als je iemand vindt die al het andere domineert. Dan kijk je naar je kinderen als je weer vertrekt voor een andere lange periode en het is genoeg om iedereen te ruïneren. Vaker wel dan niet wordt alcohol de metgezel om die scheiding te vullen of een andere ondeugd die alles wat je het dierbaarst is, ontrafelt.
Je zult moeten werken in een beroep of een ambacht dat je niet voor langere tijd in een ondoordringbaar deel van het land zal hebben. We kunnen je niet vertellen wat je moet doen, maar ik weet hoe dat bijna elke keer eindigt. Je hebt tijd om je Oates te naaien, maar ik zie de huidige carrière niet als een langetermijnkeuze die je mettertijd zal dienen.

Oké, ik ga hier weg voordat ik in de problemen kom.
Er is overal timmerwerk (vooral in Seattle), als timmerman voorzie ik op geen enkel moment een tekort aan werk voor mij, vooral omdat ze zoveel mensen onder de titel "timmerman" groeperen. De betonmannen die bruggen bouwen zijn timmerlieden, dakdekkers zijn timmerlieden, sommige lassers zijn timmerlieden, enz. Zolang ik andere aspecten van het vak leer, zal ik altijd druk zijn. Ik had gewoon het geluk om direct na mijn afstuderen een baan te vinden waarbij ik moest reizen. Zal het duren? Ik weet eerlijk gezegd niet hoe het nog steeds duurt, want ik denk dat je timmerlieden in elk deel van het land kunt vinden en dat het goedkoper zou zijn om mij in te vliegen, in een hotel te boeken en mijn eten te betalen. Zolang ze dat willen doen, blijf ik voorlopig reizen.

Er is hier overal lokaal werk, vreemd genoeg ben ik net begonnen met een verbouwing van 3-5 maanden op 45 minuten van huis en er zou begin 2019 nog een verbouwing moeten komen, dus ik zal een tijdje thuis zijn. Als ik het reizen zat ben, hoef ik alleen maar naar een van de vele aannemers hier te gaan en mijn cv in te dienen. Bovendien is het fijn om bij de vakbond te zitten, want ik zet mijn naam op een lijst van werklozen en als iemand arbeidskrachten nodig heeft, gaan ze naar die raad en bellen ze ons.

Mijn vader leefde het leven dat je net beschreef, hij reisde vroeger de hele tijd, toen kwamen mijn broer en ik en binnen een jaar stopte hij om lokaal te werken. Hij richtte uiteindelijk zijn eigen bedrijf op dat failliet ging dankzij de economische neergang, en nu we allebei volwassen zijn, reist hij weer.

Ik zeg niet dat ik heiliger ben dan jij, maar alcohol en drugs zullen waarschijnlijk geen plaats in mijn leven hebben. Ik heb het leven van mijn oom zien verwoesten door alcohol, ik zie de constante ups en downs van mijn opa door alcohol, en ik zie mijn ex sterven na een overdosis heroïne. Er was eigenlijk een groot segment op de radio over mensen en hun ondeugden en hoe "iedereen een ondeugd heeft", maar hoe meer ik erover nadenk, ik heb er geen of in ieder geval geen traditionele. Voordat ik door geld werd gedreven, deed ik alles en nog wat voor geld, daarom plaatste ik een advertentie op Craigslist en begon ik met werken op 13/14-jarige leeftijd. Nu is geld meer een vloek geworden, want dat is alles waar mensen me voor zien. Ik ben gewoon de man met wie iedereen bevriend wil zijn in de hoop dat ik hen een handje help en dat haat ik. Wapens zijn helaas niet meer in mijn leven, mijn dieet bestaat uit konijnenvoer met een beetje kip, en het is elke dag dezelfde routine, maar het verschil is dat ik niet langer gemotiveerd ben om naar mijn werk te gaan, waar ik vroeger mijn kont zou afdraaien voor $10/uur. Nu ik 4x zoveel verdien, is naar mijn werk gaan een baan.

Ik denk dat mijn enige ondeugd echt de truck is en hem zo maken als ik wil. Vroeger reed ik gewoon willekeurig rond, maar nu is dat met mijn huidige liefdesleven moeilijk, omdat het leuke van het rijden was dat ik de ramen naar beneden deed en meezong met de radio, maar omdat elk nummer een liefdeslied is, begint de dag gewoon deprimerend. Werken aan de truck of iets dat kapot is, is het enige dat ik echt leuk vind, omdat ik graag uitvind hoe dingen werken, wat goed zal zijn als ik eindelijk een huis krijg.

Hoe dan ook, dat was een grote ontsporing van 6.0 vs. 6.7 lol. Na het bekijken van een paar YouTube-video's van monteurs over deze trucks, evenals de gedachten en meningen van andere mensen, lijkt de algemene consensus ofwel 6.0 of 6.7 Cummins te zijn. De 6.7-mensen zeggen dat het een nachtmerrie is om aan te werken, wat het duur maakt om toe te voegen aan de toch al dure onderdelen. Om nog maar te zwijgen van het feit dat het 6.0-platform 14 jaar oud is, dus we kennen elke tekortkoming en oplossing, maar de 6.7 gooit nog steeds curveballs, alleen omdat het een nieuw platform is. Ik vind het uiterlijk van de Ram leuk, maar ik vind het geluid van een 6.0 beter en ik heb een beter begrip van de 6.0. Genoeg om er soms toch een moersleutel op te gooien.

#37 ·
Ik heb 2 6.7's en een 6.0 gehad. Ik ben een autogek en vind de 6.0 beter. Ik kan ermee knutselen, hem tunen en upgraden. Ik vind het ook leuker om ermee te rijden dan met de 6.7. Het is leuk en heeft niet de dpf-troep erop. Nu is er geen vergelijking in slepen. De 6.7 zonder twijfel. Maar het is geen race voor mij. Mijn wens is dat de nieuwe diesels op een dag weer gewoon met een kat kunnen werken.

#38 ·
Begrijp me niet verkeerd, een mooie truck is ook voor mij een must. Ik bedoelde niet om er vanaf te komen. Ik dacht gewoon aan later in het leven, wanneer functie vorm overtreft, in plaats van vorm over functie. En ik herinner me ook de truck-sletten 😉 Ik had een Toyota met een small block, 12 inch lift en 40 inch boggers. Toen stapte ik over op een korte bed Chevy met dezelfde spullen.

Ik heb een paar vreselijke huurders gehad, dus dat begrijp ik ook, maar je kunt dat verzachten met een goed vastgoedbeheerbedrijf. Het enige probleem is dat ze kosten in rekening brengen.

Ik ben opgegroeid in Omak, in het noorden van centraal Washington, en woon nu in het zuidelijke commiefornia. Dus ik weet dat Washington op Cali lijkt. Het is lang geleden een verzorgingsstaat geworden.

Ik dwaal af, dit gaat ver buiten het onderwerp van je oorspronkelijke vraag. Ik probeer gewoon wat vriendelijk, door schade en schande geleerd advies te geven.

#43 ·
Iets naast de kwestie, maar ik zou een verhuizing naar Californië van harte afraden. Washington en Oregon zijn zoveel betaalbaarder dat er een behoorlijke uittocht is uit Californië van mensen die jouw kant op verhuizen. De huizenprijzen zijn schandalig, het verkeer is verschrikkelijk, 10% omzetbelasting (bijna), staatsbelasting, onroerendgoedbelasting, wegen worden slecht onderhouden, de hoogste brandstofbelasting van het land, enz., enz. Onlangs werd aangekondigd dat als je minder dan $117.000 per jaar verdient en in San Francisco woont, je als arm wordt beschouwd en in aanmerking komt voor lage-inkomensprogramma's voor voedsel en huisvesting. Het is waar dat het weer best goed is, maar ik zou er binnen een minuut vandoor zijn als mijn familie hier niet woonde.

#45 ·
Iets off-target, maar ik zou een verhuizing naar Californië van harte afraden. Washington en Oregon zijn zoveel betaalbaarder dat er een behoorlijke uittocht is uit Californië van mensen die jouw kant op verhuizen. De huizenprijzen zijn schandalig, het verkeer is verschrikkelijk, 10% omzetbelasting (bijna), staatsbelasting, onroerendgoedbelasting, wegen worden slecht onderhouden, de hoogste brandstofbelasting van het land, enz., enz. Onlangs werd aangekondigd dat als je minder dan $ 117.000 per jaar verdient en in San Francisco woont, je als arm wordt beschouwd en in aanmerking komt voor lage-inkomensprogramma's voor voedsel en huisvesting. Het is waar dat het weer best goed is, maar ik zou er binnen een minuut vandoor zijn als mijn familie hier niet woonde.
De omgeving van Seattle is net zo erg als Commiefornia voor belastingen, verkeer, enz. De brandstofbelasting in Washington was hetzelfde als in Cali totdat Moonbeam vorig jaar de 12 cent toevoegde.

#46 ·
Ik sta momenteel met mijn vrachtwagen op hetzelfde kruispunt. Om de een of andere reden hebben vorige week 3 mensen gevraagd of ze mijn vrachtwagen konden kopen. Ik kreeg $16.000 aangeboden. Het zette me aan het denken en zoeken, ik kan voor een goede prijs een 2012 6.7 met minder kilometers dan de mijne (momenteel 140.000) met dezelfde specificaties, LBCC, krijgen. Begrijp me niet verkeerd, ik ben dol op mijn vrachtwagen. Ik heb een heleboel mods/upgrades gedaan om hem betrouwbaar te maken en te personaliseren. Maar misschien komt het gewoon omdat ik ouder word, maar ik zou graag een stillere/comfortabelere rit willen. Hij rijdt, nou ja, een beetje ruw en ik ben het gefluit beu. Het beste aan de vrachtwagen is natuurlijk dat hij is afbetaald... Ik kan ofwel repareren wat ik heb en de rit verzachten en de turbo's veranderen, ofwel een nieuwe betaling aangaan voor iets nieuwer.