Ik denk dat het tijd is voor een paar naafassemblages. De mijne hebben een lichte slijtage. Heeft iemand deze van 1A Auto? Ze zijn goed geprijsd, maar er nog nooit van gehoord?
Het lijkt erop dat deze ook een levenslange garantie hebben.1A auto is een goed bedrijf, maar ik zou alleen Timken/OEM gebruiken voor een truck die ik wil houden, en ze verkopen ze ook.
Bovendien verlengen ze de garantie tot levenslang
Dus nadat ik de naafassemblages van de assen heb getrokken, zouden ze eruit moeten glijden, correct? Dan kan ik de kruiskoppelingen, de vacuümafdichting en de stofafdichtingen vervangen, correct? Ik dacht dat er een handleiding was, maar ik kan hem niet vinden.So after I pull the hub assemblies off the axles should slide out correct? Then I can change the u joints, vacuum seal and dust seals correct? I thought thee was a write up but I can't seem to find it.
Amazon is je vriend. De as moet vóór de afdichting worden geïnstalleerd, dus je hebt de tool nodigBedankt voor de tips Boudah. Heb je die van jou naar een winkel gebracht en de nieuwe afdichting erin laten persen of heb je de OTC-tool gekocht?
die afdichting draait in zichzelf. Ik heb geen smeermiddel gebruikt, zag nergens dat het nodig wasInstalling the new hubs. Are you supposed to use grease or anti seize between the backside of the hub assemblies and the vacuum seal?