Ford Powerstroke Diesel Forum banner
Status
Not open for further replies.

Afstelling schakelkabel

40K views 6 replies 2 participants last post by  Mylan1988  
#1 ·
Ik heb gezocht en kan niets vinden over het afstellen van de schakelstang op mijn 2014 f250. 6r140 transmissie, kan iemand me vertellen hoe ik het moet afstellen?

#2 ·
Denk dat dit is wat je zoekt...

Attachments

Save
#3 ·
Think this is what you are looking for...
Dat is wat ik zoek, maar het vertelt je niet hoe je het moet aanpassen. Of begrijp ik het niet? Het lijkt erop dat het zegt: in de rijpositie zetten, kabel loskoppelen, vervolgens de selector naar de rijpositie verplaatsen, die hij zou moeten hebben van de vorige stap, en dan de kabel weer aansluiten?

#4 ·
Klinkt vrij eenvoudig voor mij. Ik weet niet zeker wat u mist in de aanwijzingen. Ik denk dat u de procedure opnieuw moet lezen. En volg deze stap voor stap bij het positioneren van de handmatige hendel. Ik denk dat u het verplaatsen van de hendel van D naar L en vervolgens het opnieuw positioneren van de hendel terug naar D hebt gemist voordat u de kabel weer terugplaatst en deze vervolgens 'vergrendelt'.

Save
#6 ·
Ik geef het op. Ik heb je de procedure gegeven. Het is aan jou om deze te volgen en/of te bepalen of de kabel defect is of.....

Save
Status
Not open for further replies.
You have insufficient privileges to reply here.