update
Even ter update, voor de geïnteresseerden, ik sprak maandag met Rick van Evergreen. Legde mijn situatie uit, 07 6.0 met de koudstartproblemen, 140.000 met olie ververst trouw elke 5000 met Castrol dieselolie en Napa filters. Ik was oorspronkelijk van plan om in hun reiniger te investeren, Rick vertelde me dat ik het niet nodig had, dat AR 9100 alle reinigers bevatte en een investering zou zijn die alleen in ernstige gevallen gedaan zou moeten worden! Toen vroeg ik hem naar het nieuwe product dat 50.000 mijl meegaat, en opnieuw was hij eerlijk en zei dat het inderdaad die periode van bescherming duurde, maar niet de reinigingsmiddelen bevatte die 9100 bevat, en wenselijk is voor 6.0 eigenaren. Ik bestelde pakket 4 dat 48 oz 9100 en 32 oz ar6200 bevatte, de kosten waren 170 en Rick gaf gratis verzending. Ik ben verbaasd over zo'n kleine hoeveelheid die ik toevoeg aan mijn tankbeurt van 30 gallon, zoals net iets minder dan 1/2 ounce. Ze proberen het handig te maken met een speciale fles met een opvangruimte van één ounce aan de bovenkant van de fles, best netjes, maar het lijkt erop dat het een gedoe wordt om te meten bij gedeeltelijke tankbeurten. Maar ik heb gisteren hier in upstate NY bij 25 graden een video gemaakt van mijn start, niet aangesloten, ze klonk alsof ze zou ontploffen, en dat is niet zo koud als ik haar over het algemeen in de winter start. Ik heb haar vandaag ook gefilmd nadat ze op 98 graden was aangesloten, dat is de watertemperatuur, volgens mijn scangauge. Ik kan niet wachten om haar morgenochtend te proberen, ik heb niet veel gereden, een mijl om te tanken en ongeveer een half uur stationair om de ar 9100 te laten circuleren. Morgenochtend zou de test moeten zijn. Ik zal een video maken en iedereen laten weten hoe het eruit ziet, en bedankt aan degenen onder jullie die je 2 cent in dit onderwerp hebben gestoken. 2 cent hier, 2 cent daar en al snel hebben we een dollar, niemand van ons weet het allemaal, maar samen zouden jullie verrast zijn wat we kunnen uitzoeken, vrede, Jimbo Mullen, stagerigger