Ik ben nog steeds old school; Ik hou echt niet van LED-lampen, maar ik ben geen OE.
In de periode 2001-2003 hebben velen van ons een extra stroombron voor de koplampen opgezet: een grotere draad voor stroom en aarde die de koplampen via relais voedde in plaats van de kleine OE-draden. Ik heb het ook zo bedraad dat beide gloeidraden aan blijven staan in de grootlichtmodus. Dit is gemakkelijk te doen met een diode-jumper tussen de relais.
In de loop der jaren heb ik veel lampen geprobeerd, maar ik gebruik meestal de Hella-lampen, die, net als Sylvania, in verschillende uitvoeringen verkrijgbaar zijn: standaard, 50%, 100% en 150% ten opzichte van OE. Wanneer mijn tijdschema vereist dat ik veel snelwegen of weinig verkeer in de Pine Barrens moet rijden, ben ik overgestapt op Hella 100/80w +150%. Daarbij gaat de diode eruit. Vroeg in de tijd ben ik overgestapt op keramische fittingen omdat de OE-fittingen zouden smelten bij zoveel hitte - die gaan maar ongeveer een jaar mee. Maar ik geef de voorkeur aan de old-school kleuring, misschien omdat ik beginnende cataracten heb.
Ik moet de enige Superduty hebben die zijn OE-koplampen nog nooit geel of beslagen heeft gehad - veel zandafzetting, maar geen UV-degradatie.