Hallo allemaal, ik heb een FASS brandstofsysteem geïnstalleerd op mijn 2012 6.7 Powerstroke en was op zoek naar opties om het secundaire brandstoffilter onder de motorkap te verwijderen/te omzeilen, aangezien het eigenlijk niet meer nodig is. Ik zie de fleece bypass kit: fleeceperformance.com/fuel-filter-bypass-for-2011-2024-6-7l-ford-powerstroke.html en de H&S kit hs-motorsports.com/products/2017-2024-ford-6-7l-power-stroke-upper-fuel-filter-bypass-kit die er beide prima opties uitzien, maar ik begrijp niet echt waarom ik niet gewoon zoiets zou kunnen gebruiken om de twee leidingen die normaal gesproken in het brandstoffilter gaan (mijn 2012 heeft maar twee leidingen in tegenstelling tot sommige die er 3 hebben): fassride.com/shop/product/accessories/fittings-accessories/fass-fuel-systems-db-4646-a-ready-for-use-double-bead-460-bead-x-460-bead/?gad_campaignid=17190567245&gbraid=0AAAAADrMBFZjZXB4Kn_Y7liEubEOEky5L
Sorry, misschien een domme vraag, maar waarom kan ik niet gewoon de twee leidingen met elkaar verbinden met het bovenstaande (of iets dergelijks)?
Sorry, misschien een domme vraag, maar waarom kan ik niet gewoon de twee leidingen met elkaar verbinden met het bovenstaande (of iets dergelijks)?