Ford Powerstroke Diesel Forum banner

Duurzaamheid van de aluminium carrosserie van de F-250

12K views 14 replies 8 participants last post by  rbraeking@gmail.com  
#1 ·
Ik denk erover om een nieuwe 2021 F-250 te kopen en vraag me af hoe duurzaam de aluminium carrosserie is. Ik heb alleen maar trucks met stalen carrosserie gehad. Toen ik ze op de parkeerplaats van de dealer bekeek, leek het erop dat als je nauwelijks op de carrosserie drukte, deze veel gemakkelijker zou buigen dan een stalen carrosserie. Voor mensen die ze hebben, hoe heeft hij het gehouden? Deukt hij gemakkelijker of iets dergelijks?

#2 ·
Het is aluminium, maar het lijkt dikker te zijn dan de stalen carrosserieën, dus het egaliseert. Ik heb er geen enkele ingedeukt, maar ik ben er wel door andere voertuigen tegenaan gereden en het beschadigt ongeveer hetzelfde als staal. Ik heb een paar ongelukken gezien waarbij het als een blikopener openscheurt, maar als het staal was, zou je het toch niet kunnen redden.

#3 ·
Ik wou dat ik de video had, maar er was er een van een dealer. Ik herinner me dat hij een kettlebell van 16 kg op de binnen- en buitenkant van de laadbak gooide. Het was indrukwekkend!! Hoewel hij niet probeerde om voor de hekken te slaan, waren zijn slagen niet zacht. Geen deuken, alleen afgebogen slagen.

De truck was een beschadigde eenheid die voor andere carrosserie reparaties binnen was. Hij kreeg toestemming van de eigenaar om de video te maken.

#5 ·
18-wielers worden al tientallen jaren van aluminium gemaakt. Mijn 95 Freightliner vertoont geen enkele vorm van corrosie. Ik heb scheuren in de spatborden van Petercar 379's opgemerkt, maar ze klapperen... veel. Vliegtuigen worden al sinds de tijd van stof en dope van aluminium gemaakt. Vliegtuigen uit de jaren 60 zijn nog steeds in goede staat. Ik maak me geen enkele zorgen over de aluminium carrosserie. Sterker nog, het is waarschijnlijk beter, hoewel ik niet in een sneeuw/zoutgebied woon.

#6 ·
Ik denk erover om een nieuwe 2021 F-250 te kopen en vraag me af hoe duurzaam de aluminium carrosserie is. Ik heb alleen maar trucks met stalen carrosserie gehad. Toen ik ze op de parkeerplaats van de auto zag, leek het erop dat als je nauwelijks op de carrosserie drukte, deze veel gemakkelijker zou buigen dan een stalen carrosserie. Voor mensen die ze hebben, hoe heeft het zich gehouden? Deukt het sneller of iets dergelijks?
Ik heb een 250 aluminium carrosserie truck. Ik gleed op ijs uit en gleed tegen een snelheidslimietbord, en het beschadigde de spiegel en veroorzaakte deuken en krassen, zelfs in het aluminium in het achterste donderpaneel. Het snelheidslimietbord stond nog steeds en was in goede staat, geen schade. Dus ik zou zeggen ja, ze deuken en ze raken veel gemakkelijker beschadigd. De hoeveelheid om de schade aan mijn truck te repareren was $8300. Als ik een stalen truck had gehad, geloof ik niet dat dat zou zijn gebeurd. Ik had misschien krassen op de lak gehad, maar niet de schade die ik had.

#8 ·
Een vriend bezit een bedrijf voor uitdeuken zonder spuiten en volgens hem maakt het niet uit, ze zijn allemaal slecht. :ROFLMAO: De discussie is een mentale kwestie....Aluminium, zachter....Staal, harder. Dat is een algemene gedachte die niet altijd waar is.

#9 ·
Ik heb de hoek van de staketas boven het achterlicht verknoeid. De carrosseriebedrijf wil de hele zijkant van de bak vervangen. Ik zou denken dat een gebruikt stuk erin geniet en met plastic geveerd kan worden. Vliegtuigen worden veelvuldig verdiept en verzonken geniet. Ik vraag me af waarom de techniek niet gebruikt zou kunnen worden om aluminium carrosseriedelen te repareren.

#12 ·
Het is het scenario waarin de klant denkt dat hij het het beste weet en als het bedrijf doet wat de klant vroeg en het mislukt, is het bedrijf aansprakelijk.

In plaats daarvan doet het bedrijf wat het denkt dat het beste is om zichzelf te beschermen.

#13 ·
Het is het scenario waarin de klant denkt dat hij het het beste weet en als het bedrijf doet wat de klant vroeg en het mislukt, is het bedrijf aansprakelijk.

in plaats daarvan doet het bedrijf wat het denkt dat het beste is om zichzelf te beschermen.
Ik denk niet dat het daarover gaat. Ik geloof gewoon dat de autoreparatiewerkplaatsen niet zijn opgeleid in de juiste reparatie van aluminium panelen. Geklonken aluminium is superieur aan gelast. Sterker nog, de laadbak van Ford-trucks is geklonken waar de panelen samenkomen.