Ford Powerstroke Diesel Forum banner

DRL's op gloednieuwe Spyder-koplampen gaan niet aan

16K views 24 replies 8 participants last post by  ForgedDiesel  
#1 · (Edited)
Ik heb net een paar Spyder-koplampen geïnstalleerd die een duidelijke DRL-buis hebben waardoor de truck eruitziet als een nieuwere Superduty. Maar kort nadat ik de koplampen had geïnstalleerd, ontdekte ik dat de DRL-buizen op beide koplampen niet aangingen. Al het andere op de koplampen werkt prima, maar alleen de DRL's gaan niet aan. De enige wijzigingen die ik aan de koplampen heb aangebracht, zijn het vervangen van de h7-dimlichtlampen door enkele Hikari 9600 lm 6k Cool White-lampen. Als ik hulp kon krijgen, zou dat zeer gewaardeerd worden.

Attachments

#3 ·
Is er speciale bedrading nodig om te gebruiken voor de DRL?? De meeste vrachtwagens in de VS hebben geen DRL van Ford.
Nee, blijkbaar is het gewoon plug-and-play, ik heb geprobeerd de DRL's in te schakelen via de handleiding.

1. De ontsteking moet in de aan-stand staan.
2. De koplampbediening staat uit.
3. De parkeerrem moet zijn losgekoppeld.

Ik heb geprobeerd contact op te nemen met Spyder, maar het enige wat ze konden zeggen is dat de zijmarkeringslamp moet worden aangesloten en dat de parkeerlichten moeten worden geactiveerd. Ook om de zekeringen te controleren en ervoor te zorgen dat de lampen correct zijn aangesloten.

#4 ·
Ik heb me laten vertellen, en heb ook verschillende verwijzingen gevonden, dat OEM USA-vrachtwagens de DRL-optie niet zullen hebben, tenzij ze als vlootvrachtwagen zijn besteld. De enige uitweg is om de DRL via ForScan of met een IDS aan te zetten.

#5 ·
Er is mij verteld, en ik heb ook verschillende verwijzingen gevonden, dat OEM USA-trucks de DRL-optie niet zullen hebben, tenzij ze als fleet truck zijn besteld. De enige uitweg is om de DRL aan te zetten via ForScan of met behulp van een IDS.
Het is vreemd omdat andere trucks die deze Spyder-koplampen gebruiken, de DRL's werkend hadden zonder gebruik te maken van ForScan of IDS

Attachments

#7 ·
Nadat je hun video hebt bekeken, zorg er dan voor dat de connector van de zijmarkeringslichten de juiste polariteit heeft. Ik denk dat dat het probleem is met sommige LED-lampen... als je de pasvorm omdraait, werken ze helemaal niet.

Om nog maar te zwijgen van het feit dat je foto een vrachtwagen 's nachts is met de lichten aan.... Dat is geen DRL. DRL is een dagfunctie die aanstaat wanneer de vrachtwagen wordt gestart en de koplampen op een lage vermogensinstelling werken.
Oh, dat is niet mijn vrachtwagen, dat is een voorbeeld van de vrachtwagen van iemand anders met dezelfde koplampen als die van mij. Ik heb de zekeringen gecontroleerd en ze zijn allemaal in orde. Ik dacht hetzelfde over de lampen. Ik denk erover om ze gewoon terug te sturen als ik de lampen heb gecontroleerd en de lampen die ze leverden erin heb gedaan en als ik de stekkers heb gecontroleerd. Omdat deze stekker misschien omgekeerd is. (Controleer foto)

Attachments

#9 ·
DRL is ingeschakeld in de BCM (forscan, ids, etc.).

Alle vrachtwagens hebben de "bedrading" (het zijn gewoon je dimlichten of parkeerlichten).

De DRL's gaan uit in de parkeerstand, dus zorg ervoor dat je niet in de parkeerstand staat. Ik weet het niet meer, maar ik denk dat ze ook uitgaan als de motor niet draait.

Mijn vrachtwagen kwam er niet standaard mee, maar ik heb forscan gebruikt om ze in te schakelen (er is een verzekeringskorting). Canada-modellen hebben ze allemaal.

#11 ·
Nog een ter info bericht: Ik reed een week geleden op de I-95. Kerel die de andere kant op reed met die koplampen geïnstalleerd. Die DRL's waren niet verlicht, dus ik denk niet dat het een probleem is.
Ik waardeer uw antwoorden enorm, ik heb de tijd niet gehad om uit te zoeken wat het veroorzaakt, maar ik denk dat ik het gewoon zo laat. Hoewel ik het heb onderzocht en je de zijmarkeringslamp correct moet aansluiten en de parkeerlichten moet activeren. Maar bedankt 🔥

#15 ·
Waar heb je deze voor $296 gevonden?

Heb je de lampen (niet de LED-rechthoekige balk) die erbij zaten vervangen door HIDS/LED of heb je ze zo gelaten?
Ik heb ze op eBay gevonden, Recon heeft er een paar die hierop lijken voor ongeveer $800. Hoewel ze van dezelfde kwaliteit lijken te zijn gemaakt. Ik heb alle lampen vervangen. Je moet ervoor zorgen dat de lampen die je bestelt in de koplamp passen. Omdat ik een H1 Led voor de grootlichten bestelde en ze niet pasten omdat de lamphuizing voor een HID is gemaakt. Ik heb de dimlichten vervangen door een HIKARI Led H7-lamp en de grootlichten door een H1 SYLVANIA Silverstar ZXE.

Het vervangen van de lampen is een must, want de $5 lampen die erbij zitten zijn verschrikkelijk.

#17 ·
Ik heb de Recon-versie en de witte DRL-balk is nauwelijks zichtbaar bij daglicht. Je moet goed kijken om te zien of hij überhaupt aan staat. Ik heb ze pas 12 maanden en de blanke lak bladdert al af aan de buitenkant van de lens. Niet waard wat ze ervoor vragen. $300 is meer realistisch.

#19 · (Edited)
Ik heb de Recon-versie en de witte DRL-balk is nauwelijks zichtbaar bij daglicht. Je moet goed kijken om te zien of hij überhaupt aan staat. Ik heb ze pas ongeveer 12 maanden en de blanke lak bladdert al aan de buitenkant van de lens. Niet waard wat ze ervoor vragen. $300 is meer realistisch.
Ik heb dit veel gehoord over de RECONs. Ik heb nog geen slechte beoordeling gehoord van iemand over de SPYDERs. Ik heb net een paar SPYDERs en de SPYDER achterlichten besteld. Ik heb de LED Switchback Towing Mirror richtingaanwijzer/standlicht zijmarker van iJDMTOY en de :nerd: interieur LED-verlichting in mijn winkelwagen voor later. Best wel enthousiast.

#25 ·
Na zes maanden eigenaar te zijn geweest van dit paar koplampen, zou ik het niemand aanbevelen om deze SPYDER/RECON koplampen te kopen voor een 11-16 f-250/f-350 eigenaar. Het toevoegen van LED-lampen aan uw standaard koplampen en mistlampen is de juiste manier.

Maar als je deze al hebt gekocht, dan zou ik aanraden om de koplampen af te stellen (pijnlijk om te doen met deze aftermarket koplampen) en wat LED-lampen toe te voegen aan je mistlampen, ik heb nog nooit problemen gehad met zien in de nacht sinds ik dit heb gedaan. Omdat deze koplampen zijn gemaakt voor halogeenlampen, heb ik nog geen LED-lamp in de grootlichtstraal kunnen plaatsen. Ik heb de Hikari 9600lm H7 lamp gebruikt voor mijn dimlicht en Sylvania H1 lamp voor mijn grootlicht (niet helder maar de enige lamp die ik kon vinden).

Attachments