Ik ga mijn bed, bedrails en ongeveer 15 cm langs de hele zijkant van de truck, inclusief cabinehoeken, als eerste rhino linen.
Fluid Film dringt door tot het basismetaal, blijft actief en migreert naar ontoegankelijke gebieden. Biedt langdurige bescherming tegen de corrosieve effecten van zouten, calciumchloride, vocht en meststoffen, wat resulteert in een "niet-druppelende" toepassing die de ondercoating van het voertuig beschermt tegen metaalveroudering.
Fluid Film is samengesteld uit speciaal verwerkte wolwas, sterk geraffineerde aardolieoliën en geselecteerde middelen om corrosiebestrijding, penetratie, metaalbevochtiging en waterverplaatsing te bieden. Deze duurzame producten bevatten geen oplosmiddelen, drogen niet uit en dringen door tot de basis van alle metalen, waardoor corrosiebescherming wordt geboden tegen zowel natuurlijke als industriële atmosferen. Sterk gecorrodeerde en/of bevroren onderdelen zoals moeren, bouten, assen, enz. die normaal gesproken tijdens onderhoud beschadigd zouden raken, kunnen worden gered door Fluid Film toe te passen.
Ja, ik probeerde weg te blijven van chemische verbindingen zoals die. Ik hoopte op iets "vast".Van fluid-film.com
Dat is zeker ongeveer wat ik zoek. Mijn onderkant is zo schoon dat ik denk dat ik wat roestwerende primer van Rustoleum in een pisblik ga halen, de onderkant daarmee insmeren, een paar dagen wachten en dan misschien wat van die permatex halen.Ja, het is een beetje rubberachtig. We gebruikten het vroeger om lasnaden te coaten toen we laadbakken op mijn oude baan monteerden. Hier is wat info erover
http://www.permatex.com/documents/tds/Automotive/80072.pdf
Wow, goede thread om op te stuiten. Heb net mijn '99 (ziet eruit als die van jou, zwart over goud) met een schone buik... moet haar zo houden.Ja, het is een beetje rubberachtig. We gebruikten het om lassen te coaten toen we op mijn oude baan laadbakken monteerden... hier is wat info erover
http://www.permatex.com/documents/tds/Automotive/80072.pdf
De permatex-ondercoating is rubberachtig, dus ja, het is ook geluidsdempend. Er is niet echt voorbereidend werk, denk ik, zorg er gewoon voor dat het schoon is (los vuil, vuil, oliën etc. zijn weg) en geef het voldoende tijd om te drogen. Ik denk dat O'Reillys of Napa of plaatsen zoals die het zouden verkopen.Waar halen jullie dit spul vandaan? Zit het in een spuitbus? Is er voorbereidend werk en helpt het bij geluidsisolatie?
Is dat zo? Ik heb er net naar gekeken, het lijkt wel degelijk spul. Gaat ook veel goedkoper dan por 15. Bedankt man :thumb:Ik gebruik POR15 al jaren, maar nu gebruik ik alleen nog maar KBS!!! Iedereen aan wie ik erover heb verteld, is ook overgestapt van POR. Ze krijgen niet de roem, maar het is een beter product!!
NCH
Omdat je in idiana bent, ja, dat moet je! Je kunt er maar beter mee beginnen voordat het zout/zand/calcium de wegen raakt!Wow, een goede thread om op te stuiten. Heb net mijn '99 (ziet eruit als die van jou, zwart over goud) met een schone buik... moet haar zo houden.