Het is me gelukt om mijn afdekking eraf te halen, maar nooit uit de truck. Misschien omdat ik alleen maar probeerde mijn kern schoon te maken en hem niet te verwijderen. Maar om het hitteschild eraf te halen, zijn er 6 kleine schijfvormige push-on clips die ik heb verwijderd met een trimverwijderingsgereedschap en 2 schroevendraaiers om ze van hun palen te wrikken. Er zitten er 2 bovenop, 2 onderaan en 2 helemaal achteraan richting het schutbord. Ik ontdekte dat je voor de 4 onderste van onder de truck moet komen. Nadat het hitteschild is verwijderd, heeft de afdekking 11 bouten verspreid over de afdekking. Ik begin met de 3 bovenop en werk me een weg rond. Het is een echte PITA. Als je de afdekking eraf hebt, kon ik geen manier vinden om hem daadwerkelijk uit de truck te krijgen. Ik heb de peilstokbuis van de transmissie verwijderd, waardoor ik er bijna was door hem naar voren te schuiven, maar hij bleef haken aan de rand van de kern en het kleppendeksel. Maar aangezien je de kern met de behuizing eruit haalt, kan hij er misschien voor jou uitkomen. Als iemand een truc heeft om de afdekking eruit te halen zonder de kern te verwijderen, hoor ik het graag. Ik denk dat het me wel gelukt was als ik het kleppendeksel aan de passagierskant had verwijderd, maar zo ver wilde ik niet gaan.