Oké jongens, ik heb de blauwe veerset van Sinister Diesel besteld en besloten deze toe te voegen aan mijn 2004 6.0 powerstroke. Ik heb alleen een egr-delete en katalysator/uitlaatdemper-delete (straight pipe) gedaan. Ik heb het geïnstalleerd, opnieuw geïnstalleerd en elke truc uit het boek geprobeerd, zelfs zo ver dat ik de plastic O-ring op de plunjerklem heb gehouden (ik weet niet zeker hoe dat onderdeel heet). Vandaag heb ik de OEM-regelaar en OEM-veer opnieuw geïnstalleerd en ik kan dit ding NOG STEEDS niet goed laten lopen. Het heeft een lope en loopt zeker niet goed. Ik ken de luchtstroom en het uitlaatgeluid dat mijn 6.0 zou moeten hebben en ik kan zien dat ik een soort brandstofprobleem heb, maar ik kan niet achterhalen waar het probleem vandaan komt. Ik kan geen luchtlek vinden in een brandstofkanaal of -leiding. Ook om op te merken, er was niets mis met mijn vrachtwagen voordat ik besloot deze upgrade uit te voeren en ik heb niet gereden sinds de eerste keer dat ik de veerset installeerde en merkte dat er iets niet klopte. Ik heb er alleen naar geluisterd in stationair. Ik heb net veel gelezen over hoe het de gezondheid van mijn injectoren verbetert. Ik heb ook gelezen dat dat alleen in sommige gevallen waar kan zijn. Is er iemand die kan helpen met dit probleem?