Stoppen ze met alle EGR-verwijderingskits? Alle merken, alle kits. Ik snap het niet.
Heb ze vandaag gemaild, en Coal, je hebt gelijk.
Ooohh. 6.0. Daar kan ik niet mee helpen.Hahahaha!
Ik neem de foto van de rechter spatbord. Het is de kleinere eenheid die van de EGR-koeler komt en is afgedekt met een metalen paneel. Het is gewoon vies.
Het is dit -
Precies. Mijn truck en een paar andere projecten houden mijn Mustang achteraan. Ik zal er wel een keer aan toekomen om het geld uit te geven.Hahahahahahahaha. Mijn broer rijdt in een prachtige 17 6.7. We gaan heen en weer, maar die kerel is mooi. Ik ben een arme jongen, 6.0 voor mij.
Praat nu met me over auto's, en daar zit mijn geld!
Wow, dat klinkt leuk. Ik wist dat dat niet de EGR was die geblokkeerd was!Nou, niemand heeft je verteld wat de limiet is, voor zover ik kan zien.Dat is de dop die je trekt om de oliekoeler terug te spoelen. Je zult ook de blokafvoer aan die kant (rechterkant) moeten trekken om te krijgen wat er uit de koeler komt, uit het systeem. Dus de startmotor moet er ook uit. Wat een leuk werk.
Nu heb je het over. Ik ben begonnen als Mustang-man in die tijd (mijn eerste auto was een 88' 5.0 Fox), maar op de een of andere manier ben ik ook een Camaro-man geworden.Precies. Mijn truck en een paar andere projecten houden mijn Mustang achteraan. Ik zal er wel een keer aan toekomen om het geld uit te geven.
Deze truck probeert me te breken.