Ford Powerstroke Diesel Forum banner

Waarom is Sinister Diesel...

7.4K views 16 replies 4 participants last post by  TexasTex  
#1 ·
Stoppen ze met alle EGR-verwijderingskits? Alle merken, alle kits. Ik snap het niet.

#4 ·
Kool -

Verdomme, ik moet de mijne nog verwijderen. Ik denk dat ik vandaag ga kopen om het voor elkaar te krijgen.

Zwaar -

Hahahaha, MEE EENS! Ik weet alleen dat ik op oude Joe ga stemmen voor senator.

#5 ·
Heb ze vandaag gemaild, en Coal, u hebt gelijk.

Kennisgeving raceonderdelen
Attn, Klanten, Winkels, Detailhandelaren, WD's
Effectief om 11:59 uur op 30 april 2020
Sinister Diesel zal geen EGR- of DPF-delete raceproducten meer aanbieden. Dit was geen gemakkelijke beslissing om te nemen, maar met de agressieve landelijke handhaving van de EPA, zijn we gedwongen deze beslissing te nemen. Laten we de tijd nemen om alle installateurs, winkels, detailhandelaren en particulieren op de hoogte te stellen.
EPA zal de handhaving van ALLE raceonderdelen voortzetten. Ze gaan niet weg. De EPA is een federale instantie, wat betekent dat ze jurisdictie heeft in alle 50 staten (overal in de VS). Ongeacht de lokale smogwetten kunnen en hebben ze boetes opgelegd. In sommige gevallen heeft de EPA strafrechtelijke onderzoeken geopend naar bedrijven en individuen die emissie-ontwijkende apparaten verkopen, produceren, installeren en/of gebruiken op voertuigen die worden gebruikt voor niet-racescenario's of die zijn aangepast met raceonderdelen. Zoals de EPA publiekelijk duidelijk maakte, zullen ze niet stoppen totdat alle emissie-ontwijkende apparaten en raceonderdelen van de markt zijn verdwenen. De EPA treedt niet alleen op tegen bedrijven, fabrikanten en individuen, maar naar onze mening ook tegen bedrijven en/of particulieren die de ontwijkende apparaten gebruiken.
Onze branche verandert en Sinister heeft er altijd naar gestreefd de curve voor te blijven. Dit is weer een stap om ons doel voort te zetten.
De voorraad raceproducten is beperkt en wordt niet meer aangevuld als deze is uitgeput. We stellen uw begrip in deze kwestie op prijs en bespreken graag andere producten van ons die deze raceonderdelen kunnen vervangen.
Sinister Diesel Team

#6 ·
Oké, om niet een van die miljoen "is dit verwijderd" te herhalen, was ik aan het kletsen met mijn buurman en hij zei dat deze EGR geblokkeerd is. Ik zei nee, maar hij weet iets meer over diesels dan ik. Kunnen jullie dit bevestigen?

Attachments

#13 ·
Haha. Zo is het niet. 6,7 seconden is alles wat ik weet, en ik ken ze niet zo goed, dus ik ben hier niet van veel nut.

Bovendien is het moeilijk om jullie te horen vanaf mijn hoge paard.

#14 ·
Hahahahahahahaha. Mijn broer rijdt in een prachtige 17 6.7. We gaan heen en weer, maar die sukkel is mooi. Ik ben een arme jongen, 6.0 voor mij.

Praat nu met me over auto's, en daar zit mijn geld!

#16 ·
Hahahahahahahaha. Mijn broer rijdt in een prachtige 17 6.7. We gaan heen en weer, maar die kerel is mooi. Ik ben een arme jongen, 6.0 voor mij.

Praat nu met me over auto's, en daar zit mijn geld!
Precies. Mijn truck en een paar andere projecten houden mijn Mustang achteraan. Ik zal er wel een keer aan toekomen om het geld uit te geven.

Deze truck probeert me te breken.

#15 ·
Welnu, niemand heeft je verteld wat de dop is van wat ik zie. Dat is de dop die je trekt om de oliekoeler terug te spoelen. Je zult ook de blokafvoer aan die kant (rechterkant) moeten trekken om te krijgen wat er uit de koeler komt uit het systeem. Dus de startmotor moet er ook uit. Zo leuk werk.

#17 ·
Nou, niemand heeft je verteld wat de limiet is, voor zover ik kan zien. Dat is de dop die je trekt om de oliekoeler terug te spoelen. Je zult ook de blokafvoer aan die kant (rechterkant) moeten trekken om te krijgen wat er uit de koeler komt, uit het systeem. Dus de startmotor moet er ook uit. Wat een leuk werk.
Wow, dat klinkt leuk. Ik wist dat dat niet de EGR was die geblokkeerd was!
Bedankt.

Precies. Mijn truck en een paar andere projecten houden mijn Mustang achteraan. Ik zal er wel een keer aan toekomen om het geld uit te geven.

Deze truck probeert me te breken.
Nu heb je het over. Ik ben begonnen als Mustang-man in die tijd (mijn eerste auto was een 88' 5.0 Fox), maar op de een of andere manier ben ik ook een Camaro-man geworden.