Ford Powerstroke Diesel Forum banner

Vrachtwagen gestolen..Lees het verhaal, ik ben dom :)

7.9K views 53 replies 26 participants last post by  rascal  
#1 · (Edited by Moderator)
Hé jongens,

Het is al een tijdje geleden dat ik iets gepost heb! Dat komt omdat het zomer is en ik het erg druk heb gehad!

Dus mijn truck is gestolen........... hier is het verhaal

Woensdagochtend om 6:15 uur lag ik in bed te relaxen en werd ik net wakker om aan mijn dag te beginnen. Mijn vriendin was tegen me aan het praten terwijl ze zich klaarmaakte voor school. Terwijl ik daar lag, hoorde ik een dieselmotor buiten het huis aanslaan, mijn slaapkamerraam stond open.

Ik dacht bij mezelf, hmm wie heeft er hier nog meer een powerstroke, toen ging er een lampje branden. Ik sprong uit bed en opende de jaloezieën om te zien dat mijn truck stationair draaide en de achterlichten aangingen.

Ik schreeuwde naar mijn vriendin dat ze 9-1-1 of de politie moest bellen en ik schoot als een kogel om de sleutels van mijn Civic te pakken die er direct achter geparkeerd stond. Ik pakte de sleutels en rende de voordeur uit, ik denk niet dat ik de grond heb geraakt toen ik de deur uitging.

ZODRA die gast me zag, ging hij er als een haas vandoor. Ik kon bijna mijn achterklep aanraken toen ik achter de truck kwam, ik probeerde de sleutel zo snel mogelijk in de deur van de auto te steken, mijn adrenaline gierde door mijn lijf, ik zat in een KILL KILL KILL fase.

Ik stapte in mijn auto en reed weg, tegen die tijd ging hij de hoek om in mijn straat, maar hij was niet ver genoeg weg om me te ontlopen! Toen ik achter hem kwam waar hij stopte bij een drukke kruising, goddank, zag ik de achteruitrijlichten aangaan, ik probeerde mijn truck te ontwijken door naar rechts uit te wijken, de bumper raakte vermoedelijk de linkervoorvleugel en zette beide airbags af, ik kwam tot stilstand naast de truck, hij ging ER WEER VANDOOR, gooide de kont op de hoofdweg en ging er als een haas vandoor, ik zag mijn truck de hoofdweg af verdwijnen terwijl ik overal bloedde.

Ik probeerde keer op keer iemand te seinen, NIEMAND stopte. EINDELIJK stopte er een man en gaf me een lift terug naar mijn huis, ik stond alleen in mijn boxershort en besefte dat mijn linker *** eruit was gescheurd. Ik pakte de sleutels van mijn derde voertuig en ging weer op jacht.

De politie ontmoette me weer bij de auto, ze lieten me de truck niet vinden, totdat er een andere agent kwam om op de auto te passen, terwijl ik wachtte, verloor ik mijn verstand, bloedde overal, adrenaline pompte en een man stopte in een truck, stapte uit en zei hé is dit jouw kenteken, ik zei JA waar is mijn truck, hij zei dat die gast een paar rode lichten had genegeerd en dat hij geparkeerd stond achter dat bejaardentehuis.

IK VERLOOR MIJN VERSTAND, ik moet gaan ik moet gaan dat bleef ik maar zeggen, de politie liet me niet gaan, eindelijk kwam er ongeveer 2 minuten later een andere agent opdagen en we vertrokken in de politieauto, JA IK WAS INMIDDELS AANGEKLEED lol, en jawel mijn truck stond helemaal alleen in een cul-de-sac.

IK HEB HAAR TERUG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! neem dat, mother ******!

Ik heb een gebroken neus, gebroken teen, gordelbrand, armwonden door de exploderende ruit, ondertanden hebben mijn lip vernield, nek-, schouder- en kaakblessures!

De auto, total loss, hij is afgeschreven.

De truck, heeft een nieuwe bak nodig, uitlaat, achterbumper, achterklep, velg en band die ik kan zien.

Heb de man niet gevonden, ze hebben die ochtend 3 trucks in de buurt gestolen.

Ze hebben veel uit mijn truck gestolen, een gloednieuwe camera, lens, bril... de lijst gaat maar door..

Dus alles bij elkaar, ze is terug, het gaat goed met ons :) mijn auto is om een goede reden gestorven!

#2 · (Edited)
Verdomme man. Ik hoop dat ze die MFer pakken! Word beter!

#3 ·
Sh*t, dat is balen. Ik denk dat ik het liever repareer dan dat ik probeer een ander te vinden dat zo goed is als die van jou om het te vervangen. Ik wed dat die kerel in zijn broek sch*t toen je de deur uitkwam en hem toen met je auto achtervolgde. Blij dat de klootzakken het niet hebben gekregen. :thumb:

#5 · (Edited by Moderator)
Ik dacht bij mezelf, hmmm wie heeft hier nog meer een powerstroke, toen ging ik "****", ik SPRONG uit bed en opende de jaloezie om alleen maar te zien dat mijn truck stationair draaide en de achterlichten aangingen.
Om de een of andere reden heb ik me rot gelachen toen ik dat las. Ik kan mijn ogen sluiten en mezelf precies hetzelfde zien doen. :hehe:

Fijn dat het redelijk goed met je gaat. Jammer dat je die gast niet hebt gepakt.

#8 ·
Om een of andere reden heb ik me rot gelachen toen ik dat las. Ik kan mijn ogen sluiten en mezelf precies hetzelfde zien doen. :hehe:

Blij dat het redelijk goed met je gaat. Jammer dat je die gast niet hebt gepakt.
lol, ja, ik ken het geluid van ze allemaal, mijn vrienden zeggen dat ik gestoord ben lol

Ik ben blij dat we haar terug hebben, ik gaf haar een aai over het dashboard toen ik haar zag, het is bijna alsof ze naar huis wilde komen. Ik denk niet dat iemand anders haar hier zo goed zou kunnen behandelen.

De ontsteking was eruit, ze hebben ook het deurslot eruit geslagen.

#6 ·
Investeren in een wapen bespaart je de volgende keer burgerlijke en fysieke pijn :nod:..Blij te zien dat je het terug hebt. Veel mensen niet.

#7 ·
Holy crap gast. Dat is een wild verhaal. Blij dat de truck weer thuis is. Klote om over de auto te horen. Hij moet je behoorlijk hard geraakt hebben. Zaten de sleutels erin of was hij doorverbonden?

#9 ·
Dat is zo erg, man. Ik ben blij dat je haar terug hebt. Een woord van advies over het wapen... Ik weet niet hoe ze het in Canada doen, maar je kunt je beter informeren over wat wij de "castle law" noemen voordat je eigendom verdedigt, anders kun je net zoveel problemen hebben als de dief. Ik hoop dat je snel geneest, het was allemaal voor de zaak. Ik weet dat ik hetzelfde zou doen...

#11 ·
Dat is zo erg man. Ik ben blij dat je haar terug hebt.

Een woordje van advies over die wapen-ding... Ik weet niet hoe ze het in Canada doen, maar je kunt beter controleren wat wij de kasteelwet noemen voordat je eigendom verdedigt, anders kun je net zoveel problemen hebben als de dief.

Ik hoop dat je snel geneest, het was allemaal voor de zaak. Ik weet dat ik hetzelfde zou doen...
"Dus, onder de Castle Doctrine, is er een wettelijke veronderstelling dat als hij hier is, met geweld en onrechtmatig binnen, hij hier is om mij kwaad te doen. En op dat moment kan ik reageren met dodelijk geweld", zei Valone.

Er zijn echter grenzen in de nieuwe wet. Als de indringer probeert te vertrekken, is de Castle Doctrine niet langer van toepassing. De wet omvat ook het recht om je auto en werkplek te verdedigen, maar je kunt niet zomaar een wapen trekken op iedereen die voorbijloopt.

"(De indringer) moet met geweld en onrechtmatig proberen het voertuig binnen te dringen", zei Valone.

Bron: wral.com

^ Dat kwam van een nieuwszender in NC. We hebben dezelfde wet in Florida, maar die is in het voordeel van het slachtoffer, niet van de verdachte. Je kunt niet zomaar een wapen trekken op iemand, maar het lijkt erop dat als ze op je eigendom zijn en proberen je spullen te stelen, het oké is om dat te doen. Misschien is er iets veranderd? Mis ik iets?

#10 ·
Dit deed me denken aan iets dat gebeurde toen ik mijn truck voor het eerst kreeg... Maar de mijne werd niet gestolen.

Koele avond in oktober '01 in GA, dus we hadden de ramen open. Ik word wakker en hoor een 7.3 PSD stationair draaien buiten het huis. Ik kom bij en schreeuw "****!" als ik uit bed spring, een broek aantrek en de deur uit ren, denkend dat iemand mijn nieuwe truck aan het jatten is. Nou, de mijne stond veilig op de oprit, maar een zwarte truck stond buiten bij de buren. Ik stond daar te kijken, terwijl de bestuurder uitstapt, de straat oploopt, een andere oprit afloopt en hun Trans Am bekijkt. Het volgende wat je weet, is dat hij terug in zijn truck zit, verandert in een sleepwagen en ik besef dat de Repo Man op bezoek komt. Ongeveer 60 seconden later is de truck aangekoppeld en sleept hij deze Trans Am de oprit af en de nacht in.

Ik zorg er daarom altijd voor dat mijn spullen op tijd worden betaald.

#12 ·
Heilig, gek verhaal man. Om eerlijk te zijn een paar behoorlijk grappige stukken... ook al is het niet echt een lachertje. Toen je al je verwondingen en zo opnoemde, wachtte ik tot je het eindigde met: "en ik kon niet gelukkiger zijn." Haha, de toewijding aan onze trucks is geweldig. Blij dat je hem terug hebt. Ik zou absoluut hetzelfde hebben gedaan.

#13 ·
Goed om van je te horen, maar ik wou dat het onder betere omstandigheden was... blij dat het goed gaat met het oude meisje... verzekering is ergens goed voor!!

#15 ·
Blij te horen dat je haar terug hebt, man. Ik zou hetzelfde hebben gedaan, al hoop ik dat je tenminste contact had opgenomen met de jongens. Hopelijk gaan ze snel neer.

#18 ·
Ja,

Langzaam volledig aan het herstellen, de vrachtwagen stond op straat geparkeerd, als ik had nagedacht had ik de airsoft gepakt die eruitziet als een achterste handpistool, ik zou dit opnieuw doen, niets komt tussen mij en het oude meisje.

Geen foto's, ik heb niet eens mijn mobiele telefoon of iets anders gepakt, plus ze hebben mijn DSLR uit de vrachtwagen gestolen.

Ik kan foto's naar mijn auto krijgen, ik ben nu op zoek naar een auto met onderdelen om haar weer op de weg te krijgen, ik zal haar niet laten sterven..

Oh, ik heb een 2012 Chev Cruze 1.4L turbo, wat een POS!

#22 ·
Onze staat, Nevada, heeft zojuist een Castle-doctrine ondertekend die op 1 oktober van kracht wordt. Ik heb het niet gelezen, maar ik weet dat het sterk in het voordeel van het slachtoffer is. Voor zover ik weet, zijn er slechts drie hoofdeisen: Je mag niet de primaire agressor zijn, je mag geen misdrijf plegen, en ik kan me niet herinneren wat het derde deel is, maar ik weet dat het niets is waar ik me ooit zorgen over hoef te maken.

Eén ding waar ik niet zeker van ben, is of ik zou kunnen schieten om te voorkomen dat iemand met mijn vrachtwagen wegrijdt? Ik denk dat ik dat eens moet nakijken.

#23 ·
Oké, ik ben erachter gekomen wat de 3 vereisten zijn:

AB 321 zou bepalen dat er onder de verdediging van rechtvaardige doodslag geen plicht is om je terug te trekken als de persoon die dodelijk geweld gebruikt:
1) niet de oorspronkelijke agressor is;
2) het recht heeft om aanwezig te zijn op de locatie waar dodelijk geweld wordt gebruikt; en
3) op het moment dat dodelijk geweld wordt gebruikt, niet actief betrokken is bij criminele activiteiten.
Simpel genoeg.

Je zou de munitie moeten zien die ik net heb gekocht voor mijn 12 ga. Winchester Supreme Elite. Het heeft 3 00 pellets plus een 1 oz slug. Ik ga echter een paar dozen van deze munitie bestellen, om zeker te zijn.

Image

Attachments

#24 ·
Ok, ik heb ontdekt wat de 3 vereisten zijn:

Simpel genoeg.

Je zou de munitie moeten zien die ik net heb gekocht voor mijn 12 ga. Winchester Supreme Elite. Het heeft 3 00 pellets plus een 1 oz slug. Ik ga echter een paar dozen van deze munitie bestellen, om er zeker van te zijn.

Image
:hehe::hehe: Ik denk niet dat er veel dingen uit je huis gestolen zullen worden met die kogels. Goed gedaan, meneer.

#25 ·
Heilige ****, die zijn vies!

#26 ·
Was niet de bedoeling om de draad te kapen.

#27 ·
Het spijt me dit te horen, man. Ik hoop dat je snel herstelt en ik ben blij dat je je truck terug hebt. Bid gewoon dat Karma die azz-nazi later te pakken krijgt.

Terzijde, ik heb het afgelopen jaar veel Craigslist-advertenties gezien die beloningen aanbieden voor het terugvinden van gestolen trucks. Elke advertentie die ik bekeek (voornamelijk om een aantekening te maken voor het geval ik de truck zie) ging over trucks met enkele aanpassingen. Meestal verhoogde trucks met mooie velgen. Het wordt een epidemie. Dit is gewoon kut. Het enige waar we allemaal op kunnen hopen, is een verzekeringsmaatschappij die je niet de hele tijd tegenwerkt bij het indienen van een claim (niet dat dat gaat gebeuren).

#28 ·
Een andere reden voor Ravelco of doe-het-zelf antidiefstal.

Een vriend van me heeft een FN 5.7, voor zover ik begrijp, stuurt die een kogel door de deur, de persoon en de tegenoverliggende deur.

#29 ·
Daarom heb ik een groeiend arsenaal. Vertrouw niemand.

.22 Walther P22 (om Zwitserse kaas van hun binnenwerk te maken) meer dan 1000 patronen op voorraad
.40 Sig Sauer P229 meer dan 200 patronen op voorraad
12 gauge Remington 870 Express Magnum meer dan 200 patronen op voorraad
en binnenkort
.308 Mossberg 100 ATR
5.56/.223 Ar15 custom build

#30 ·
Daarom heb ik een arsenaal dat groeit. Vertrouw niemand

.22 Walther P22 (om hun binnenwerk Zwitserse kaas te maken) meer dan 1000 patronen op voorraad
.40 Sig Sauer P229 meer dan 200 patronen op voorraad
12 gauge Remington 870 Express Magnum meer dan 200 patronen op voorraad
en binnenkort
.308 Mossberg 100 ATR
5.56/.223 Ar15 custom build
Persoonlijk had ik een .223, (SR 556) en tenzij je competitief schiet of op ongedierte jaagt, zou ik zeggen: bespaar je geld. (Je kunt 2-3 MOOIE jachtgeweren voor de prijs krijgen.) Ik heb er een wasbeer 5-6 keer mee beschoten en dat verdomde ding ging niet dood. Gewoon een duur plinkgeweer. Ik heb een ATR 100 in 30-06, het is een solide geweer en zeer betrouwbaar. :thumb: Als je er een kunt vinden met de lightning trigger, des te beter! :nod:

#34 ·
Geen probleem, vriend. Geloof me, ik ben dol op mijn shotgun en zal uiteindelijk een andere Remington 1100 12 gauge kopen... ahh, hoe ik daarvan droom. Ik had die en mijn Remington 700 .30-06 nooit weg moeten doen.

Oeps, totaal off topic sorry. Terug naar het reguliere onderwerp!

Foto's van de ravage? Doet uw verzekeringsmaatschappij fatsoenlijk over de situatie?

#35 ·
#40 ·
voor de jongens uit Missouri...

Sectie 563-031 Gebruik van geweld ter verdediging van personen.

basisch gezien in deze situatie in MO kun je op ze schieten, tenzij ze zich terugtrekken.

ja, foto's en hoe gaat je verzekering ermee om?
Ten eerste, sorry voor het kapen. Wat de wet in MO betreft, ik las het als dat je dodelijk geweld kunt gebruiken als jij of een ander het gevoel heeft dat je gedood kunt worden. Je kunt ook geweld gebruiken als ze je huis of voertuig binnengaan terwijl je het op dat moment bewoont, maar ik denk dat het een levensbedreigende situatie moet zijn. :dunno: Ook in de situatie van 03turbo7.3, als het in MO was, kun je geen dodelijk geweld gebruiken om je vrachtwagen te beschermen als ze alleen maar inbreken of wegrijden. Met andere woorden, ze moeten op je schieten terwijl ze inbreken, zodat je terug kunt schieten om jezelf te verdedigen, niet de vrachtwagen.