01 excursie, heeft iemand ervaring met de Bilstein 5100 serie schokdempers en/of de Hellwig stabilisatorstang kit? Is er een betere setup om de handling/bochten en de algehele stabiliteit te verbeteren?
Bedankt!
Bedankt!
Ik ben het ermee eens, de achterste stabilisatorstang is een van de betere ophangingsupgrades voor het geld, MAAR, als je ervoor kiest om de gebruikte F350-route te volgen, houd dan rekening met het volgende:Probeer voor een geweldige upgrade een achterste stabilisatorstang van een F350. Hij is 30 mm in diameter, maakt een enorm verschil en kost meestal minder dan $30 bij pick n pull! Schroeft er in minder dan een half uur op!
Ik heb de Bilstein 5100 custom geventileerde schokdempers van CT performance gebruikt voor verhoogde ophangingen.Ik heb de quad voorste schokdempers en dubbele achterste schokdempers gekocht.De truck reed als een vliegend tapijt.Als kanttekening, ik heb deze schokdempers te koop met minder dan 500 mijl erop.Ik ben een andere weg ingeslagen met mijn ophanging en ze zijn te koop.PM voor prijzen.Ik hoop dat dit helpt.JR01 excursie, heeft iemand ervaring met de Bilstein 5100 serie schokdempers.