Ford Powerstroke Diesel Forum banner

Spartan Diesel Tech website

28K views 9 replies 8 participants last post by  ytudrepus  
#1 ·
Hé jongens, weet iemand wat er met de belangrijkste website van Spartan is gebeurd www.spartandieseltech.com? Ik heb het verschillende keren geprobeerd te bereiken, maar het lijkt offline te zijn of is veranderd. Ik gebruik de Spartan-tuner, maar wilde een aantal van de forums doorlopen en kan de site niet meer bereiken.

Bedankt!

#3 ·
Alleen Facebook, nu Patriot Diagnostics genoemd

• Like
Reactions: W9GBB
#4 ·
Dat is jammer, die site had geweldige informatie in de forums over alles wat met Spartanen te maken heeft. Waardeer de info, bedankt!

#6 ·
Ik zal je vertellen dat ik een probleem had met mijn Spartan. Nadat ik had geprobeerd om Spartan te bereiken zonder succes, nam ik contact op met andere plaatsen om te proberen ze op te sporen. Mij werd door velen verteld dat Spartan niet meer bestaat en is overgenomen door Patriot Diagnostics. Welnu, Patriot Diagnostics heeft geen website en ik kon in eerste instantie geen contactgegevens vinden. Na wat rond te graven, kon ik een nummer vinden om contact op te nemen met Patriot. Toen ik de lijn belde, ging deze over zonder antwoord en ging over op een voicemailbericht met de mededeling: als u contact probeert op te nemen met Spartan, stuur ons dan een e-mail op XXXX e-mail. Wat ik deed, was vragen of Spartan deze units nog steeds ondersteunde. Mijn antwoord was: "Spartan is nu Patriot Diagnostics geworden." Er was geen antwoord op mijn vraag en ik dacht dat het een verkeerd begrepen bericht was, aangezien ze er zeker veel van dit soort e-mails hebben gekregen. Dus antwoordde ik met mijn bezorgdheid over het product en om erachter te komen of de meesterbreinen achter de Spartan-tuners nu met Patriot samenwerken, zodat ze de ondersteuning kunnen voortzetten. Het antwoord was: "Ik heb je net verteld dat Spartan nu Patriot Diagnostics is, Spartan bestaat niet meer, er is GEEN Spartan. We ondersteunen de DashDaq of de nDash niet meer, behalve het overdragen van licenties. We hebben een nieuwe tuner te koop, waarbij we je graag willen helpen. Kan ik je verder nog ergens mee helpen?

Ten eerste, wat een vreselijke klantenservice, zo was Spartan nooit. Ten tweede, als ze de mensen van Spartan niet hebben die deze nieuwe tuners programmeren, wie hebben ze dan en wat is hun achtergrond? Ik zou persoonlijk geen product gebruiken dat de programmering van mijn voertuig van $ 60.000 verandert als ze geen bewezen geschiedenis hebben. Gewoon mijn twee cent.

#8 ·
Nou dan....

Ik zal gewoon de GEWELDIGE klantenservice die ik met hen heb gehad naar voren brengen. Geen klachten hier en als je via de juiste kanalen (zij het FB) gaat, dan krijg je de normale antwoorden en klantenservice. Wil je een reden waarom het nu zo is....mensen kopen deze tuners, maken hun vrachtwagens kapot of worden betrapt tijdens een emissietest en willen dan het tuningbedrijf aanklagen voor de kosten van HUN (eigenaren) beslissingen. Welkom in de nieuwe Amerikaanse manier....Het is nooit MIJN schuld, altijd die van iemand anders!

#10 ·
Heeft iemand een vervanging gekocht voor hun DASHDAQ XL?

De mijne dient me trouw sinds 2011 en kan nu de SD-kaart niet lezen.

Ik ben uit het sleepseizoen en wil de truck opnieuw afstellen, ik heb geprobeerd contact op te nemen met Patriot - niet veel hulp daar. Ik heb gevraagd of ze mijn Spartan tune-bestanden ondersteunen in hun nieuwe apparaat, maar ze hebben nooit geantwoord (of tenminste 10 dagen wachten op een antwoord geeft me geen warm gevoel).

Ik heb een paar andere sites gezien die dashdaq-eenheden verkopen, maar als ik naar hun online info kijk, zie ik het menu-item "tune laden" niet als onderdeel van wat daarin is geprogrammeerd.