Ik zal je vertellen dat ik een probleem had met mijn Spartan. Nadat ik had geprobeerd om Spartan te bereiken zonder succes, nam ik contact op met andere plaatsen om te proberen ze op te sporen. Mij werd door velen verteld dat Spartan niet meer bestaat en is overgenomen door Patriot Diagnostics. Welnu, Patriot Diagnostics heeft geen website en ik kon in eerste instantie geen contactgegevens vinden. Na wat rond te graven, kon ik een nummer vinden om contact op te nemen met Patriot. Toen ik de lijn belde, ging deze over zonder antwoord en ging over op een voicemailbericht met de mededeling: als u contact probeert op te nemen met Spartan, stuur ons dan een e-mail op XXXX e-mail. Wat ik deed, was vragen of Spartan deze units nog steeds ondersteunde. Mijn antwoord was: "Spartan is nu Patriot Diagnostics geworden." Er was geen antwoord op mijn vraag en ik dacht dat het een verkeerd begrepen bericht was, aangezien ze er zeker veel van dit soort e-mails hebben gekregen. Dus antwoordde ik met mijn bezorgdheid over het product en om erachter te komen of de meesterbreinen achter de Spartan-tuners nu met Patriot samenwerken, zodat ze de ondersteuning kunnen voortzetten. Het antwoord was: "Ik heb je net verteld dat Spartan nu Patriot Diagnostics is, Spartan bestaat niet meer, er is GEEN Spartan. We ondersteunen de DashDaq of de nDash niet meer, behalve het overdragen van licenties. We hebben een nieuwe tuner te koop, waarbij we je graag willen helpen. Kan ik je verder nog ergens mee helpen?
Ten eerste, wat een vreselijke klantenservice, zo was Spartan nooit. Ten tweede, als ze de mensen van Spartan niet hebben die deze nieuwe tuners programmeren, wie hebben ze dan en wat is hun achtergrond? Ik zou persoonlijk geen product gebruiken dat de programmering van mijn voertuig van $ 60.000 verandert als ze geen bewezen geschiedenis hebben. Gewoon mijn twee cent.