Eindelijk tijd gehad om mijn truck vandaag te verwijderen en toen ik eindelijk klaar was en een tune wilde laden, krijg ik deze apparaatcommunicatiefout. Heeft iemand anders dit probleem gehad?
Hopelijk heb je de EGR niet gedaan en alleen de uitlaat. dat gebeurde met mijn 6.4, het is frustrerend, maar ik heb mijn les geleerd voor mijn 6.7.. doe zoals de andere poster zei, laad alles eerst als je het terugkrijgt!Voor wat deze tuners kosten, zouden ze moeten werken.
Had net deze fout. Sct vertelde me dat het $100 kostte om het te repareren. Dus ik kwam toevallig deze post tegen. Ik deed precies wat je zei en - geen fout meer! Er staat wel dat de vrachtwageninfo niet gelezen kan worden, maar er is een update die momenteel wordt gedownload. Hopelijk werkt dit en bespaart het me $100 en een week zonder mijn vrachtwagen.Ik weet het niet, maar dit is wat voor mij werkte...
Verwijder de 4 schroeven van de achterkant...
Maak voorzichtig de twee helften los. Er is een schermlintconnector met een schuifclip in een connector. Koppel het scherm los. De schuifclip is gemakkelijk terug te plaatsen en dat geldt ook voor de lintconnector. Je zult het zien...
Klap het apparaat om.
Vervang de CR2032-batterij door een nieuwe.
Wrik de tape over de SD-kaarthouder omhoog.
Schuif de houder naar de bovenkant van het apparaat en hij springt omhoog en gaat open.
Verwijder de SD-kaart en zorg ervoor dat alle connectoren schoon en netjes zijn.
Zet alles weer in elkaar...
Steek de stekker in het stopcontact...
Stuur me een bedankje als het werkt. Heeft me $100 en "7-10 werkdagen..." bespaard.