Ford Powerstroke Diesel Forum banner

Foto's van bordeauxrode vrachtwagens

35K views 47 replies 27 participants last post by  simon21b  
#1 ·
Ik ben bijna zover dat ik wat externe mods aan mijn truck wil gaan doen. Maar ik weet niet zeker wat er goed uit zal zien op een bordeauxrode truck. Dus ik heb wat ideeën nodig. Ik weet dat chroom er goed uitziet tegen bordeauxrood, maar ik vraag me af hoe zwart of gerookt er tegenaan staat. Ongeacht alles, plaats foto's van je bordeauxrode trucks, verhoogd, standaard, aangepast, wat je ook hebt, ik wil het zien, zelfs als het niet van jou is! Hier is de mijne
Image

#2 ·
Ik heb niet veel foto's van mijn truck, maar dit laat zien wat ik heb gedaan. Niets belangrijks. Zwarte cabineverlichting, getinte richtingaanwijzers in de spiegel en Rockstars. Ik heb erover nagedacht om de grille in carrosseriekleur te spuiten met Harley-koplampen...

#27 ·
Ik heb niet veel foto's van mijn truck, maar dit laat zien wat ik heb gedaan. Niets belangrijks. Zwarte cabineverlichting, getinte richtingaanwijzers in de spiegel en Rockstars. Ik heb erover nagedacht om de grille in carrosseriekleur te spuiten met Harley-koplampen...
Image
Krijg alsjeblieft een paar HD-koplampen, die truck is ziek

#3 ·
Mijne is een beetje bruinrood... met voornamelijk chroom en een paar zwart gemaakte dingen...

#4 ·
Het is een kleine foto, maar bekijk mijn handtekening.

#5 ·
Dit wil ik zien! Ik overweeg om gerookte Recon-achterlichten en Harley-koplampen te plaatsen, maar ik weet niet zeker hoe het eruit zou zien.

#6 ·
Hier is een hele mooie truck in mijn buurt, geen 6.0 maar het kan je wat ideeën geven... Ik ben helemaal voor het wegdoen van chroom.

#8 ·
Allemaal geweldige foto's jongens. Kan niet beslissen of ik alles chroom of zwart moet doen

#9 ·
Ik ga voor zwart, moet sparen voor wat velgen binnenkort, dan mogelijk de chromen bumpers en de grille die nu loslaat plasti-dippen :tard:

#10 ·
Ik denk dat ik ook zwart wil. Iedereen plaatst foto's van je bordeauxrode trucks! Zwart-witte trucks hebben hun eigen fototopic, dus waarom niet bordeauxrood?

#12 ·
Een beetje chroom en veel zwart

Attachments

#13 ·
Nog twee foto's

Attachments

#14 ·
Ik vind je tweekleurige lak mooi. Ik zat eraan te denken om dat te laten doen toen ik hem naar de carrosseriebouwer bracht voor mijn wielkasten. Met pocket flares zou het er denk ik geweldig uitzien!

#15 ·
Heeft iemand een bordeauxrode vrachtwagen gezien met een zwarte en chromen Harley-grill of een complete Harley-voorkant? Ik kan het me niet echt voorstellen en ben echt slecht met Photoshop.

#16 ·
Nieuw lid. Ik ben dol op mijn bordeauxrode truck. Ik ga de volgende keer dat ik een set banden nodig heb voor zwarte, machinaal bewerkte velgen.

#17 ·
Schone vrachtwagen! Ja, ik hou ook van bordeauxrood, ik wil ook een Harley-voorkant en zwarte wielen doen, maar ik denk niet dat het er goed uit zal zien. Ik kan het me gewoon niet voorstellen en wil 100% zeker zijn voordat ik al dat geld uitgeef aan een Harley 05 voorkant conversie. Ik weet wel dat chroom er geweldig uitziet tegen het bordeauxrood.

#18 ·
Hier is de mijne...

#19 · (Edited)
Mijn. Ik ben niet echt dol op de tweekleurige look, maar het is wat het is.

er was hier ergens een draadje dat een truck in deze kleur liet zien waarbij de tweekleurige lak onder de hoofdkleurlijn was voorzien van Line-X. Het zag er best goed uit en geen zorgen meer over steenslag! Ik heb erover nagedacht met de mijne, maar voorlopig ga ik proberen te sparen voor wielen/banden. Ik zou het echt graag willen nivelleren en een set 35" Dick Cepek FC-II's willen nemen. Ik vind hun nieuwe Gun Metal 7 wielen ook mooi.

#22 ·
Niet precies bruinrood, maar dichtbij..

Attachments

#23 · (Edited)
MRMAFIA, heb je een foto voor de bumper met de originele? Of een paar rechte foto's? Dat is precies wat ik met mijn truck wil doen, maar de originele bumper behouden, en ik probeer te beslissen of ik voor Harley ga of niet.

Verzonden vanaf mijn Autoguide iPhone-app

#34 ·
MRMAFIA, heb je een foto voor de bumper met de originele? Of een paar rechte foto's? Dat is precies wat ik met mijn truck wil doen, maar de originele bumper behouden, en ik probeer te beslissen of ik voor Harley ga of niet.

Verzonden vanaf mijn Autoguide iPhone-app
Dit is zo dichtbij als ik kon komen van de voorkant en wat ik had. Ik heb verschillende banden-wiel-combinaties gereden. Ik probeer foto's van alles te maken om de voortgang van de truck te documenteren. Ik heb de lierbumper al een tijdje, dus foto's daarvoor zijn beperkt, vooral met de volledig zwarte grill.

Banden op deze foto zijn 37x12.5 op KR 18's. Waarschijnlijk mijn favoriete band/wiel-combinatie die ik tot nu toe heb gereden....afgezien van wat ik nu rijd.:D Foto is nadat de voorste nivelleerset is geïnstalleerd en de achterste blokken nog niet zijn geplaatst. (Als je je afvraagt waarom hij zo hurkt met zo'n kleine lading.) Proost

Image

#24 ·
Mijne is een gewone cabine maar bordeaux

#25 ·
Veel geweldig uitziende trucks jongens. Laten we de foto's blijven plaatsen, zodat we de zwart-wit truck threads kunnen matchen.

Verzonden vanaf mijn Autoguide iPhone app

#26 ·
Omhoog duwen