Ford Powerstroke Diesel Forum banner

Hoe stel ik mijn 7.3 Excursion in voor het slepen

2.7K views 1 reply 2 participants last post by  JustinOOO9  
#1 ·
Ik heb een 01 7.3 Excursion met ongeveer 115.000 mijl. Ik gebruik hem meestal om een ​​30 voet lange speelgoedaanhanger naar motorcrossraces te slepen. Ik wil mijn vrachtwagen upgraden om hem nog beter te maken om te slepen. Ik heb momenteel een oversized carterpan, edge programmer, luchtinlaat en redhead stuurhuis. Ik wil alles doen om het slepen te verbeteren. Ik denk aan nieuwe banden, remmen en schokdempers. Eventueel luchtvering achter? Vermogensupgrades? Ik ben hier nieuw in en wil de truck goed instellen. Alle informatie is nuttig. Veel van mijn sleepwerk gaat door de PA-bergen. Bedankt

#2 ·
Idealiter een php hydra-chip met de php-bibliotheek die in plaats van de edge-programmeur wordt afgesteld. Welk model heeft u? De enige twee die echt goed zijn, met name voor de 7.3l auto's, zijn het edge evo model 15000 (oud Gameboy-achtig ding) en het edge evo 2 model 15001. De cs- en nieuwere modellen hebben zeer slechte schakelkarakteristieken en de vermogenswinst is erg meh. Reden dat ik ook weer naar de edge programmeur vraag om te verduidelijken. Edge had een hele goede medewerker genaamd Bill die de programmering deed voor de specifieke tuners die ik noemde. Toen vond hij de php hydra-chip uit met zijn nieuwe tuningtabellen en als je zelfs maar 5 minuten onderzoek doet, zul je zien dat hij ongeëvenaard is voor de 7.3l, een soort Godfather, als het helpt uit te leggen etc.

Edge is niet verschrikkelijk, alleen niet de ideale unit.

Daarna zou ik u echt aanmoedigen om in ieder geval een EGT-, trans temp- en boostmeter te bekijken, hetzij via een edge insight/programmeur of een pilaarhouder, zodat u precies weet hoe hard of gemakkelijk u het op de heuvels kunt doen.

Dan zou ik een wicked wheel 2 turbo wiel van riffraff diesel performance aanbevelen.

Daarna, als uw uitlaat niet origineel is, een 4 inch rechte pijp en als het lawaai te veel is, zal een resonator het stiller maken zonder het voordeel te verminderen. Een resonator maakt de uitlaat stiller zonder de beperkingen van een geluiddemper.

Reden dat ik ook weer naar de edge programmeur vraag om te verduidelijken. Edge had een hele goede medewerker genaamd Bill die de programmering deed voor de specifieke tuners die ik noemde. Toen vond hij de php hydra-chip uit met zijn nieuwe tuningtabellen en als je zelfs maar 5 minuten onderzoek doet, zul je zien dat hij ongeëvenaard is voor de 7.3l, een soort Godfather, als het helpt uit te leggen etc.