Ford Powerstroke Diesel Forum banner

Brandstofdrukinformatie

32K views 30 replies 6 participants last post by  gwright73  
#1 ·
Mijn 2015 6.7 start niet. Dode motor draait met P2291 lage brandstofdruk. Ik heb de lagedrukpomp vervangen. Ik heb ook ontdekt dat de opnameklep in de brandstofzender vastzat. Beide problemen zijn nu opgelost. Ik kan de brandstofsystemen niet volledig ontluchten, wat ik ook probeer, de lage pomp piept nog steeds en belucht. Ik heb een scanner geleend om dingen te controleren en ontdekte dat ik 5000 psi krukasdruk op de HPFP heb en ongeveer 100 psi van de brandstofrail sensor. Ideeën om dit ding aan de praat te krijgen? Is er een ICP-sensor die ik kan loskoppelen? Bedankt

#2 ·
Weet niet zeker of ik het begrijp; je hebt 5000 psi krukasdruk, maar 100 psi frp? Waar lees je de 5000 psi af?

Als je lpfp lawaai maakt en je een lage icp hebt, is er zeer waarschijnlijk metaalafval in het brandstofsysteem. Meestal veroorzaakt door een hpfp-storing. Wat ik zou doen is de frp-sensor verwijderen, de linker spatbordvoering verwijderen, een zwart spuitverfdeksel pakken, deze onder de rail houden waar de frp-sensor zat en iemand de motor kort laten starten. Inspecteer de brandstof op glitters. Zorg ervoor dat je een zwarte container gebruikt. Als je vuil vindt, moet je de contaminatieset installeren, filters, de leidingen doorspoelen, de tank laten leeglopen en schoonmaken.

#3 ·
Geloof me, heb hetzelfde meegemaakt. Vrachtwagen kwam binnen, lpfp mislukt. Grommen en malen. lpfp vervangen, hoor een jankend geluid. Dacht dat er zeker lucht binnenkwam, zoals het klonk. Blijkt dat het lpfp-gejank een duidelijke aanwijzing is voor metaalresten. Gecontroleerd met die methode, had veel glans. De hpfp eruit getrokken en gedemonteerd, ontdekt dat de nokkenrollers gedesintegreerd waren.

#4 ·
Bedankt voor de snelle antwoorden. Ik zal de dingen vandaag dubbel checken en later vanmiddag terugkoppelen. Ik vermoedde de HPFP, maar zag een sprankje hoop met 5000 psi. Hoofdzakelijk nog steeds in de problemen. Ik heb echt geen zin in een cabine-operatie, dat is een rotklus. Vrachtwagen met lage kilometerstand ook. Hij heeft slechte brandstof gekregen, dus hier is het allemaal begonnen

#7 ·
De bevolen brandstofrail-druk om te starten was 4350 PSI, het hoogste dat ik zag was 875 psi. De GPCM losgekoppeld en een beetje remmenreiniger gegeven, startte meteen en het gaspedaal nam het even over. Ik zag de rail-druk langzaam onder de 500 psi zakken en hij viel uit. Ik denk dat de HPFP kapot is, dat is gewoon fantastisch.

#8 ·
Zorg ervoor dat u al het vuil verwijdert. De procedure is om de tank te laten zakken, deze door te spoelen, opnieuw te installeren, brandstof toe te voegen, vervolgens de retourleiding bij de brandstofkoeler los te koppelen en een 3/8" slang van de koeler in een opvangbak te laten lopen en de pomp te laten draaien om het vuil eruit te spoelen. Installeer vervolgens de contaminatieset. U kunt proberen alleen de pomp te doen, maar in mijn ervaring zullen de injectoren, als ze nog niet beschadigd zijn, niet lang achterblijven. Bovendien is de set eigenlijk vrij goedkoop in vergelijking met de prijzen van afzonderlijke onderdelen. U moet echter de nieuwe injector iqa's programmeren. U moet een monster nemen van de frp-poort. Kijk hoe slecht het eruitziet.

#9 ·
De brandstofrail sensor verwijderd. Er zit een spoor van metaal in de brandstof. Ik had meer verwacht voor een HPFP-fout. Is er een kans dat dit van de LPFP kwam toen deze defect raakte en ik een slechte brandstofdruksensor heb die de injectie niet toestaat? Kleine kans denk ik.

#10 · (Edited)
Heb je een zwarte container gebruikt om de brandstof op te vangen? Dat is erg belangrijk, want je zult het metaal echt tegen het zwart zien.
Als je de FRP-sensor loskoppelt en start, zou deze maximale druk moeten geven. Als je niets krijgt bij het starten met de sensor losgekoppeld, bouw je geen ICP op.
De FRP-sensor zit in de rail, die zich na de HPFP en natuurlijk de filters bevindt. Het zou dus van de HPFP moeten komen. Deze HPF-systemen zijn extreem gevoelig voor vreemd materiaal. Er zijn slechts micrometers nodig om een catastrofale storing van de pomp en de injectoren te veroorzaken.

#15 ·
Oké, ik moet het vragen... waarom in hemelsnaam vervang je dit allemaal zelf met een 2015 als je garantie hebt (tenzij je roest in het brandstofsysteem hebt).

#17 ·
Kan iemand mij hier verduidelijken waarom je de brandstofrails en hogedrukleidingen niet kunt uitwassen en doorspoelen? Ford zegt dat je ze moet vervangen als je een HPFP-storing hebt? De kit is vrij duur, ik zou liever alleen de pomp vervangen en de rest van het systeem goed schoonmaken.

#18 ·
Je kunt het proberen. Maar het kan zijn dat je die pomp opnieuw moet vervangen. Plus de rest van het systeem. Als er vuil door de injectoren is gegaan, zijn ze waarschijnlijk kapot of zullen ze dat snel zijn. Ik zeg niet dat het onmogelijk is. Het hangt er echt vanaf hoe erg het is

• Like
Reactions: Pro fuzz
#19 ·
Vandaag werd me voorgesteld dat ik veel meer metaal zou moeten hebben dan de minuscule hoeveelheid die ik heb voor een catastrofale HPFP-fout en dat het mogelijk is dat wat er verschijnt van de LPFP komt. Een slechte drukregelaar kan ervoor zorgen dat er geen brandstofrail-druk is. Ik merkte vandaag tijdens het rommelen met de scanner dat ik de regelaar kon loskoppelen en dat dit geen invloed had op mijn rail-druk. Ik merkte ook dat met de sleutel aan en niets proberen, mijn rail-druk om de 3 seconden heen en weer springt van 42,1 psi naar 98,6 psi. Nu ben ik de weg kwijt. Heb ik defecte sensoren/regelaars?

#20 ·
Zonder te zien hoeveel metaal erin zat, kan ik niet zeggen of het acceptabel is of niet. Het secundaire filter had alle vuil moeten opvangen als het van de lpfp kwam. Je frp zal een beetje rondspringen tussen 0 en 150. Dat is vrij normaal. Als de hpfp kapot is, maakt het loskoppelen van de reg geen verschil in druk, aangezien de pcm het toch zal bevelen om af te sluiten. Ik zeg niet dat het de reg niet is. Het is mogelijk. Plaats een duidelijke foto van je monster als je kunt

#24 ·
Het goede nieuws is dat het een geweldige foto is.
Het slechte nieuws is dat het geen kleine hoeveelheid is. Dat ziet er absoluut niet goed uit. Die brandstof, samen met de deeltjes erin, gaat rechtstreeks in die injectoren.

Ik zal dit zeggen; als die vrachtwagen naar mij toe kwam, lpfp piepend, lage icp draaiend, dat in de brandstof, dan aarzel ik niet om er een contaminatiekit op te zetten. En ik respecteer het geld van de klant alsof het mijn eigen geld is. Ik zeg niet dat een pomp alleen het niet aan de praat krijgt. Je zei dat je hem met ether aan de praat kon krijgen, dus wie weet. Maar ik kan me niet voorstellen dat dat metaal geen schade aan de injectoren veroorzaakt.

#25 ·
Denk hier eens over na; wat kost een pomp? 2-3k? Wat kosten 8 injectoren? 2k? Dat alleen al is ongeveer de prijs van de kit. Plus je krijgt de regelaar, de FRP-sensor, rails, aanvoer-/retourleidingen, LP-schakelaar. Ik denk dat Ford weet dat dit probleem enigszins vaker voorkomt en biedt de kit aan tegen een zeer redelijke prijs om te proberen te compenseren

#27 ·
Dat zou ik wel zeggen. Van de informatie die u heeft verstrekt.
Wat u zou kunnen doen is de kit kopen, het systeem doorspoelen, de hogedrukbrandstofpomp installeren, en als dat werkt, een andere hogedrukbrandstofpomp kopen en de kit compleet retourneren. Als u dat gaat doen, zou ik waarschijnlijk ook de rails en leidingen verwijderen en ze op de werkbank doorspoelen. Als u de pomp eruit heeft, open hem dan en bekijk de rollen onder de zuigers. Kijk hoe erg de verharding is aangetast.
Eerlijk gezegd, als het mijn vrachtwagen was, zou ik bij de hoeveelheid werk die daarbij komt kijken, gewoon de knoop doorhakken en de kit installeren. Maar het is aan u. Zoals ik al zei, ik zeg niet dat het niet zal werken, maar ik zou het niet aan het toeval overlaten.