Ford Powerstroke Diesel Forum banner

Circuit Board Medics FICM Review

18K views 15 replies 8 participants last post by  chadjetlag  
#1 ·
Nou, niet veel te zeggen hier, maar ik ben erg blij met mijn FICM-uitwisseling die ik via Circuit Board Medics heb gedaan. FICM werd zeer snel en goed verpakt verzonden. Dit was mijn eerste FICM-vervanging en hoewel het niet "moeilijk" was, zou ik zeggen dat het ook niet het gemakkelijkste was. De bedrading voor mijn connectoren was erg strak. Ik zwoer geen schroevendraaier te gebruiken en na veel zweet, wat vloeken, kreeg ik ze er allemaal zonder schade uit. Verrassend genoeg was het terugzetten in de nieuwe FICM net zo'n pijn in de ***. Misschien waren mijn armen en handen gewoon moe, ik weet het niet. Alles weer vastgeschroefd en ik ben enorm tevreden. De truck sloeg meteen aan en hield 48,5 volt vast en de truck lijkt nu WEER LEVENDIG te zijn.

Mijn oorspronkelijke probleem was dat ik kon stationair draaien op 45-47 volt, maar zodra ik gas gaf, daalde het naar de lage 30's.

Circuit Board Medics heeft 5 jaar garantie op deze jongens. Bekijk ze zeker.

#2 ·
Nou, niet veel te zeggen hier, maar ik ben erg blij met mijn FICM-uitwisseling die ik heb gedaan via Circuit Board Medics. FICM werd zeer snel en goed verpakt verzonden. Dit was mijn eerste FICM-vervanging en hoewel het niet "moeilijk" was, zou ik zeggen dat het ook niet de gemakkelijkste was. De bedrading voor mijn connectoren was erg strak. Ik zwoer geen schroevendraaier te gebruiken en na veel zweet, wat vloeken, kreeg ik ze er allemaal zonder schade uit. Verrassend genoeg was het terugplaatsen in de nieuwe FICM net zo'n pijn in de ***. Misschien waren mijn armen en handen gewoon moe, ik weet het niet. Alles weer vastgeschroefd en ik ben enorm tevreden. De truck sloeg meteen aan en hield 48,5 volt vast en de truck lijkt nu weer LEVEND te zijn.

Mijn oorspronkelijke probleem was dat ik kon stationair draaien op 45-47 volt, maar zodra ik gas gaf, daalde het naar de lage 30's.

Circuit Board Medics heeft 5 jaar garantie op deze bad boys. Bekijk ze zeker.
Bedankt voor de geweldige feedback! Laat me weten als we ergens anders mee kunnen helpen.

• Like
Reactions: john galt
#5 ·
Verrassend genoeg was het terugkrijgen in de nieuwe FICM net zo'n pijn in de ***. Misschien waren mijn armen en handen gewoon moe, ik weet het niet.
:nod:
Ik heb de mijne vorige maand gerepareerd en moest een paar keer weglopen toen ik hem opnieuw installeerde. Ik ben blij dat je een goede ervaring hebt gehad en dat de truck weer in vorm is.

#6 ·
Ook ik heb mijn ficm laten vervangen door circuit board medics. En ze hebben geweldig werk verricht om de ervaring niet alleen pijnloos maar ook aangenaam te maken. Het enige vervelende is dat mijn problemen verder gaan dan mijn ficm, dus ik moet meer proberen te repareren voordat ik een eerlijke beoordeling van de ficm kan geven, maar ik ben zeer tevreden met circuit board medics en was van plan een beoordeling te geven, maar aangezien mijn truck nog steeds defect is, heb ik het uitgesteld. Ik voel me daar op dit moment rot over, dus ik voel dat ik moet reageren op hoe goed ik ben behandeld en hoe snel het is verzonden, enz. Bedankt jongens

#9 ·
Ik heb een ficm die opnieuw gedaan moet worden en ik ga het proberen. Mooie recensies:please:

#11 ·
Ik heb een zeer slechte ervaring gehad met circuit board medics, ik was het oorspronkelijke geld voor de revisie kwijt, ze wilden nog eens 150 om hun revisie te repareren, toen was het mijn schuld dat ik het niet een derde keer ter reparatie terugstuurde. had nog steeds geen werkende ficm. Ik moest er een via een ander bedrijf krijgen. Circuit board medics weigerde geld terug te betalen zonder de ficm die ik moest inleveren voor een kern, (ik had ze ook een kern gestuurd die ik had liggen) dus 1100 dollar en een maand later had ik een werkende ficm. Doe zorgvuldig onderzoek voordat u een revisiebedrijf voor ficm kiest.

#12 ·
Chad,
Het spijt me echt dat je in 2012 een slechte ervaring met ons hebt gehad. Het is erg frustrerend voor ons om een klant te hebben die zich 3 jaar later nog steeds voelt alsof hij een slechte ervaring heeft gehad. De grootste fout die we met u hebben gemaakt, was dat we niet de hele FICM hebben vervangen door een andere module toen deze na de eerste reparatie defect raakte. Denk eraan dat de module zichtbaar defect was geraakt door wat leek op een kortsluiting in de bedrading van de vrachtwagen toen u hem bij ons bracht. Op 25-5-2012 belde u ons en vertelde u ons dat u een kortsluiting had gevonden in de bedrading van de vrachtwagen waardoor deze niet meer startte en dat hij geweldig liep. Toen, op 4-6-2012, belde u en zei dat de FICM-relais ook defect was. Na het vervangen van het relais liep de vrachtwagen echter maar 3 minuten. Toen u de FICM naar ons terugstuurde, zaten er verkoolde componenten aan de logische kant die rechtstreeks waren aangesloten op de FICM-stekkers, dus het leek een veilige aanname dat er iets aan de vrachtwagen kortsluiting had veroorzaakt. Omdat u problemen had gevonden met de bedrading van de vrachtwagen, merkten we op dat we de FICM 45 minuten lang op onze testvrachtwagen hadden laten draaien zonder problemen, dus we hadden het gevoel dat alles in orde was.
Ik wou echt dat je ons had gebeld om ons te laten weten dat hij opnieuw defect was geraakt nadat hij heet was geworden. De grootste mislukking in deze hele transactie is dat we nooit achter onze garantie mochten staan. Na alle extra probleemoplossing waarbij u een kortgesloten draad en een defect relais vond, hoorden we pas op 3-7-2012 (bijna een maand later) weer van u. Ik besef dat u na 2 reparaties alle vertrouwen in ons had verloren, en terecht. We zouden onmiddellijk een vervangende module hebben gestuurd als we twee keer aan de FICM hadden gewerkt met vreemde logische halve storingen die onverklaard waren, hoewel. Als u contact met ons had opgenomen in plaats van hem ergens anders naartoe te sturen, hadden we onze garantie kunnen nakomen. In feite besloot Ed van FICMRepair, toen u hem het stuurde en hem het hele verhaal vertelde, dat het het risico niet waard was en verkocht u een vervanging in plaats van te proberen het te repareren. U had nog steeds contact met ons kunnen opnemen nadat u een tweede mening had gevraagd en ons de kans kunnen geven om een garantie-vervanging te leveren in plaats van er een te kopen en de onze als kern in te ruilen. Gezien de mogelijkheid om onze garantie uit te oefenen, zouden we de FICM kosteloos hebben vervangen of de reparatie hebben terugbetaald.

Zelfs nadat u een vervangende FICM had gekocht, boden we aan om een volledige terugbetaling te doen van alle kosten, inclusief verzendkosten, als u de originele module kon krijgen en aan ons kon retourneren. We boden zelfs aan om u een andere kern te sturen om in te ruilen, zodat u geen borg hoefde te betalen. We kunnen geen terugbetaling aanbieden wanneer u de module heeft ingeruild voor een nieuwe en ons niet eens de hoffelijkheid heeft gegeven van een telefoontje of e-mail om ons de gelegenheid te geven u van dienst te zijn.

Al met al is het niet mijn doel om Circuit Board Medics simpelweg te verdedigen. Zoals ik deze post begon, spijt het me echt dat je een slechte ervaring met ons hebt gehad. Klantenservice-fouten zijn wat ons 's nachts wakker houdt. Die fouten zijn bijna altijd te wijten aan slechte communicatie. Als we de kans krijgen om het juiste te doen, doen we het. Er is een reden dat ik precies wist van wie deze post afkomstig was, zelfs 3 jaar na de hele beproeving. U maakt een goed punt dat u $ 150 extra moest betalen (omdat we dachten dat de schade na de eerste reparatie afkomstig was van de defecte bedrading die u op de vrachtwagen had gevonden). Hoewel ik nog steeds denk dat het een logische conclusie was, was het de verkeerde conclusie en kregen we ongelijk toen hij opnieuw defect raakte. Ik wil die $ 150 aan u terugbetalen omdat deze nooit in rekening had mogen worden gebracht. Als u ons belt op 800-547-2049, stuur ik u graag een cheque per post.

#13 ·
Geachte Circuit Board Medics,

Ik wil beginnen met te zeggen dat de reden dat ik u heb gekozen is dat ik geloof in de Amerikaanse droom van ondernemerschap, integriteit en hard werken, die je nog steeds ergens in Amerika brengt. Ik had het gevoel dat uw bedrijf dit alles belichaamde toen ik het koos. Ik ben erg dankbaar dat uw bedrijf stappen lijkt te ondernemen om die reputatie terug te verdienen die het ooit had verdiend.

Ik ben het ermee eens dat dit een zeer betreurenswaardige situatie is die gemakkelijk had kunnen worden voorkomen als het juiste jaren geleden was gedaan. Ik moet zeggen dat ik er erg op hoop dat we tot een minnelijke oplossing kunnen komen die we beiden als juist beschouwen. In het licht van het onbetwiste feit dat ik u twee FICM's als kernen heb gestuurd. Ik wil 3 oplossingen voorstellen waar ik het mee eens zou zijn. Ze zijn als volgt:

1) Circuit Board Medics betaalt de hele transactie terug (de $150 plus de $300 voor de reparatie). Omdat ik nooit een werkend eindproduct heb ontvangen, heb ik het gevoel dat dit de beste optie zou zijn.

2) Circuit Board Medics stuurt me een volledig gerepareerde FICM en de $150 die u bent overeengekomen dat ik nooit in rekening had mogen worden gebracht. Ik heb niet echt een andere ficm nodig, maar daar heb ik in de eerste plaats voor betaald.

3) Circuit Board Medics stuurt me de extra kern terug die ik u heb gestuurd en betaalt me de $150,00 terug.

Elk van deze drie opties zou voor mij bevredigend zijn en op dat moment zou ik het gevoel hebben dat Circuit Board Medics heeft bewezen het bedrijf te zijn dat ik dacht dat u vanaf het allereerste begin was. De eerste optie is degene die ik zou kiezen als u me de keuze geeft. Welke optie u ook kiest, ik zou het gevoel hebben dat ik te goeder trouw kan zeggen dat uw bedrijf eindelijk heeft bewezen van de hoogste kwaliteit en integriteit te zijn. Er is veel lef en volwassenheid nodig om een fout in het oordeel te erkennen, vooral na zoveel tijd. Ik zal echt onder de indruk zijn en zal het graag zeggen als dat het pad is dat u blijft bewandelen.

De aanbieding van de $150 terugbetaling wordt zeer gewaardeerd, maar daarmee is de transactie niet voltooid. Om deze kwestie volledig af te sluiten, lijkt een van de drie door mij voorgestelde opties op zijn plaats.