Ford Powerstroke Diesel Forum banner

Rampzalige vervanging van hoekpaneel van de cabine, SNEL HULP NODIG

29K views 15 replies 7 participants last post by  tab57  
#1 ·
OK jongens, het is me eindelijk gelukt om mijn cabinehoek te doen en ik heb een fabrieksvervangingspaneel gekocht voor Key Automotive. Het reparatiepaneel zag eruit alsof het perfect zou passen. We hebben getraceerd wat we gingen gebruiken en de roestige cabinehoek eruit gesneden, dus we wilden het nieuwe paneel plaatsen en HET PAST NIET:mad:

Alle lijsten zitten goed, maar de afmetingen kloppen niet. Specifiek de achterkant van de cabine, ik zal een paar foto's plaatsen.

1) Heeft iemand dit probleem gehad?

2) Heeft iemand een van deze panelen gekocht, zodat ik precies weet waar ik er een kan krijgen die past!

Ik zal proberen zo snel mogelijk contact op te nemen met Key auto, zodat ik hopelijk mijn $65 terug kan krijgen.

Bedankt IEDEREEN

#2 ·
Ik ben er 100% zeker van dat ik ook het juiste paneel heb, ik heb geen idee hoe ze me dit hebben verkocht.

Alles in stukken en hoe het zal zijn tot ik dit heb uitgezocht..

Image

Zie je het verschil in grootte?
Image

Image

#4 ·
Bedankt, ik heb mijn probleem gevonden. De website waar ik dit vandaan heb, zei supercab 4-deurs en moet crew cab hebben bedoeld in plaats van extended cab. Ik kan alleen reg/crew cab hoeken vinden die ook met de 90* deurlijst zijn gegoten. Weet iemand waar ik dit type paneel kan krijgen, maar dan voor extended cab?

#6 ·
Dat paneel zou kunnen werken, maar als je ziet hoe ik de mijne heb gesneden, heb ik het ook met de deur en alles eruit gesneden.

Hier is het paneel dat ik heb gekocht, zie één stuk (natuurlijk zou ik een hoop van de bovenkant hebben genomen)

Image

Maar hier zijn de twee panelen die ik nodig zou hebben. Ik ben er gewoon niet 100% zeker van dat ik ze alles kan laten invullen wat ik heb uitgesneden. We zijn best goed met metaal denk ik. Als ik ze allebei koop, kan ik ze laten werken, input? Alles wordt gewaardeerd.

Image

Image

WAAROM MAAKT NIEMAND EEN CARROSSERIEPANEEL ZOALS IK HET NODIG HEB:why-me:

#8 ·
Geen kans dat een sloopbedrijf heeft wat je nu nodig hebt??

roestgordel?
Ik betwijfel het echt, ik heb hierboven nog nooit een super duty op de schroothoop gezien. Ik denk dat als ik die 2 panelen zou kopen, ik ze wel aan het werk kan krijgen.

#13 ·
Uiteindelijk heb ik die 2 panelen gekocht die ik heb afgebeeld. Pasten redelijk goed, moest wat buigen en ze natuurlijk inkorten. 7 uur in totaal om ze te lassen en te slijpen, vandaag heb ik ze met glasvezel versterkt. Ik zal er de komende dagen een heel draadje over maken met veel foto's.