OK jongens, het is me eindelijk gelukt om mijn cabinehoek te doen en ik heb een fabrieksvervangingspaneel gekocht voor Key Automotive. Het reparatiepaneel zag eruit alsof het perfect zou passen. We hebben getraceerd wat we gingen gebruiken en de roestige cabinehoek eruit gesneden, dus we wilden het nieuwe paneel plaatsen en HET PAST NIET
Alle lijsten zitten goed, maar de afmetingen kloppen niet. Specifiek de achterkant van de cabine, ik zal een paar foto's plaatsen.
1) Heeft iemand dit probleem gehad?
2) Heeft iemand een van deze panelen gekocht, zodat ik precies weet waar ik er een kan krijgen die past!
Ik zal proberen zo snel mogelijk contact op te nemen met Key auto, zodat ik hopelijk mijn $65 terug kan krijgen.
Bedankt IEDEREEN
Alle lijsten zitten goed, maar de afmetingen kloppen niet. Specifiek de achterkant van de cabine, ik zal een paar foto's plaatsen.
1) Heeft iemand dit probleem gehad?
2) Heeft iemand een van deze panelen gekocht, zodat ik precies weet waar ik er een kan krijgen die past!
Ik zal proberen zo snel mogelijk contact op te nemen met Key auto, zodat ik hopelijk mijn $65 terug kan krijgen.
Bedankt IEDEREEN