Hallo allemaal, ik ben nog nieuw op het forum. Op zoek naar advies.
Ik heb een 2001 f350 dually 2wd met de 4r100 **89.000 mijl**
Alles is origineel. Trans, motor, turbo, uitlaat etc.
Ik heb een TS 6pos chip, out of the box tunes. Rijd er voornamelijk op 75-100
Mijn doel met deze rig is om er een betrouwbare dagelijkse bestuurder van te maken, een adequate brandstof kilometerstand, ik wil dat hij ballen heeft wanneer dat nodig is, maar ik wil deze truck graag mijn leven lang zien. (Ik ben 19) Papa verloor zijn baan in '07 toen de familie de rotsmijnbouw- en transportonderneming verkocht. De truck stond 7 jaar stil en ik heb genoeg gespaard om hem weer op de weg te krijgen. Banden, startmotor, accu's, compleet nieuwe remmen, schokdempers en wat andere dingen. Ik heb hem nu iets meer dan een jaar. Ik zou hem graag willen houden, maar ik zou hem ook graag aan mijn vader willen teruggeven nadat ik hem heb gebouwd. Maar jullie hoeven mijn levensverhaal niet te horen!:laugh2:
*****Wat zijn enkele van de beste mods voor 7.3 levensduur?
Inlaat? S&B? DIY?
uitlaat.. 4"/5" Moet ik me zorgen maken over tegendruk? geen poesje geen demper
Turbo-upgrades? Niets te extreem. Wil gewoon een solide turbo-opstelling die ik niet gemakkelijk opblaas
Transmissie revisie of accumulator kit?
Intercooler? 6.0? Aftermarket?
HPOP? Zou het nodig zijn?
Brandstofpomp? Zou het nodig zijn?
Ik weet niet zeker waar ik sta met het plaatsen van injectoren erin.
***Niets hiervan is mama's of papa's geld. Ik werk in de aannemerij voor de medische bouwsector, dus geef me niet dat papa's geld *******
Ik heb een 2001 f350 dually 2wd met de 4r100 **89.000 mijl**
Alles is origineel. Trans, motor, turbo, uitlaat etc.
Ik heb een TS 6pos chip, out of the box tunes. Rijd er voornamelijk op 75-100
Mijn doel met deze rig is om er een betrouwbare dagelijkse bestuurder van te maken, een adequate brandstof kilometerstand, ik wil dat hij ballen heeft wanneer dat nodig is, maar ik wil deze truck graag mijn leven lang zien. (Ik ben 19) Papa verloor zijn baan in '07 toen de familie de rotsmijnbouw- en transportonderneming verkocht. De truck stond 7 jaar stil en ik heb genoeg gespaard om hem weer op de weg te krijgen. Banden, startmotor, accu's, compleet nieuwe remmen, schokdempers en wat andere dingen. Ik heb hem nu iets meer dan een jaar. Ik zou hem graag willen houden, maar ik zou hem ook graag aan mijn vader willen teruggeven nadat ik hem heb gebouwd. Maar jullie hoeven mijn levensverhaal niet te horen!:laugh2:
*****Wat zijn enkele van de beste mods voor 7.3 levensduur?
Inlaat? S&B? DIY?
uitlaat.. 4"/5" Moet ik me zorgen maken over tegendruk? geen poesje geen demper
Turbo-upgrades? Niets te extreem. Wil gewoon een solide turbo-opstelling die ik niet gemakkelijk opblaas
Transmissie revisie of accumulator kit?
Intercooler? 6.0? Aftermarket?
HPOP? Zou het nodig zijn?
Brandstofpomp? Zou het nodig zijn?
Ik weet niet zeker waar ik sta met het plaatsen van injectoren erin.
***Niets hiervan is mama's of papa's geld. Ik werk in de aannemerij voor de medische bouwsector, dus geef me niet dat papa's geld *******