Ford Powerstroke Diesel Forum banner

Beste batterij voor 7.3's tegenwoordig?

1 reading
71K views 50 replies 24 participants last post by  Rot Box 2  
#1 ·
Dus wie maakt tegenwoordig de beste groep 65 batterijen? Of gebruiken jullie gewoon wat de plaatselijke grote winkel het goedkoopst verkoopt?

Mijn vrachtwagenbatterijen waren vanmiddag bijna leeg (11 volt) en sloegen niet aan... Ik denk dat ik er al een paar weken niet meer in heb gereden :-/

Nu, ze zullen waarschijnlijk min of meer werken met een goede nachtelijke lading *maar* ik weet dat eenmaal platte autobatterijen vaak niet gracieus herstellen. Er zit een no-name batterij in die ik nog nooit heb gehoord ("DGB")

#4 ·
Ik gebruik EverStart-batterijen van Walmart.

Eerste set, ongeveer 4 jaar. Gaat sterk door op de tweede set.
De everstart van mijn vrouw is in 2013 gekocht en begon net te lekken, dus ik dacht dat dat best goed was voor de prijs. Ik gebruik AAA's in mijn vrachtwagen en ze zijn 7 jaar oud en nog steeds goed.

#6 ·
*is* groep 65 de enige juiste maat die goed past? Ik vraag het omdat sommige van mijn auto's twee verschillende maten hebben, waarbij de grotere bedoeld is voor zwaardere toepassingen (zoals mijn oudere benz gebruikt groep 48 of 49... de 49's zijn langer, meer CCA, meer RC, maar passen in dezelfde klemmen en aansluitingen als groep 48).

hè Optima suggereert een groep 34 redtop en lijkt niet eens groep 65 TE HEBBEN. BCI-tabellen suggereren dat 65 groter is dan 34/78
https://www.optimabatteries.com/en-...duct-finder?year=2002&make=Ford&model=F-250+Super+Duty&engine=V8-7.3L&find=find

Ik dacht eraan om East Penn (Deka) Intimidator AGM te gebruiken, in groep 65... de 9A65 hier, http://www.dekabatteries.com/assets/base/1737.pdf
ze zijn ongeveer 10 lbs zwaarder dan die Optima's, dat betekent dat ze zoveel meer lood bevatten....

#7 ·
De AAA-batterij die ik had, was gemaakt door EastPenn, bijvoorbeeld een gerebrand Deka. *MAAR* dat was in maat 48, verschillende maten van een rebrander kunnen van verschillende fabrieken komen, en dit kan zelfs van jaar tot jaar variëren.

#8 ·
Terzijde. Mijn andere DD heeft een set duracell van Sams Clubs. Na een jaar was er een slecht (3 jaar garantie). Ik ben dol op mijn gele tops, maar als ik 4 jaar van ever start voor $200 vervanging zou kunnen krijgen, verslaat dat zeker mijn gele tops voor $350 per stuk. Ik hou er gewoon niet van hoe gewone batterijen zuur lekken en mijn kabels aantasten.

#9 ·
90% van de Amerikaanse loodzuurbatterijen komt van Johnson Controls, East Penn en Exide. Voor zover ik weet, werden Interstates gemaakt door Johnson Controls, net als veel batterijen van grote winkelketens (<cough> Walmart </cough>), en hun kwaliteit is de afgelopen jaren achteruitgegaan.

#10 ·
90% van de Amerikaanse loodzuurbatterijen komen van Johnson Controls, East Penn en Exide.

Laatst hoorde ik dat Interstates werden gemaakt door Johnson Controls, net als veel batterijen van grote winkelketens (<cough> Walmart </cough>), en hun kwaliteit is de afgelopen jaren achteruitgegaan.
Niet zo lang geleden was er een draadje waar alle grote geesten samenkwamen over merk/rebranding en wie de grote 2-3 fabrikanten waren. Zeer deskundige draad en de consensus was dat het allemaal dezelfde rommel is.

—————signature—————
~Denk niet te veel na over iets simpels~
...:nerveuze mensen zijn stom:...

#11 ·
costco/ Interstate

$90 plus of min en 4 jaar garantie.......

ik weet dat de meeste van Johnson Controls zijn gemaakt, maar om de een of andere reden lijken ze lang mee te gaan, ik heb die in mijn ranger meerdere keren gedood omdat hij stond en de jetta-accu in de auto van mijn vrouw is nu al 6 of 7 jaar oud en 5 daarvan was in Colorado.....

de laatste set van O'Reilly auto-onderdelen ging ongeveer 2 maanden na de garantieperiode dood en kostte het dubbele om opnieuw te kopen, dus Costco kreeg dit jaar mijn geld.

#13 ·
Nu, op de Mustangs, ben ik net gewezen op Northstar-batterijen. Ze zouden 100% lood moeten zijn, en het woord is dat ze state-of-the-art faciliteiten hebben en het go-to-merk zijn voor het leger. Hun AGM-groep 65-batterij heeft bijvoorbeeld 1070 koude startampères. Ze zijn prijzig, en ze passen niet in mijn truck, maar ze zijn misschien wel de beste qua reputatie.

#15 ·
Ik heb de Walmart-batterij-ding gedaan. Keek naar de Interstates, maar ze waren 3x de prijs van het Walmart-merk. Vervanging onder garantie is eenvoudig, en zelfs als ik om de 3 jaar de volle prijs zou moeten betalen, kan ik moeilijk geloven dat de Interstates de 9 jaar zouden meegaan die ze nodig zouden hebben om quitte te spelen, en dat is ervan uitgaande dat ik geen probleem heb dat ze in de tussentijd leegloopt en beschadigt.

Nu, op de Mustangs, ben ik net gewezen op Northstar-batterijen. Ze zouden 100% lood moeten zijn, en het woord is dat ze state-of-the-art faciliteiten hebben en het merk zijn voor het leger. Hun AGM groep 65 batterij, bijvoorbeeld, is 1070 cold cranking amps. Ze zijn prijzig, en ze passen niet in mijn truck, maar ze zijn misschien wel de beste qua reputatie.
COSTCO VERKOOPT NU INTERSTATE BATTERIJEN EN EERT DE GARANTIE.....

DE PRIJS IS NET ONDER DE $100,00 PER STUK VOOR DEGENE DIE ONZE TRUCKS GEBRUIKEN.....

#16 ·
Onderdelenwinkelbatterij, dus u kunt ze gemakkelijk laten garanderen vanwege de vele locaties.

Ik heb 4 jaar lang Advance Gold-batterijen in mijn 7.3 gebruikt voordat ze defect raakten. Heb er nu een nieuwe set in zitten en ze werken prima.

#21 · (Edited)
Oh, dan denk ik dat hij altijd boos is? lol Oké, mijn fout over de misvatting.
Chill hier een tijdje en je zult de houding van iedereen kennen. Sommigen zijn erg gevoelig. Anderen maken grappen, maar kunnen geen grappen verdragen, anderen zetten je op hun haatlijst omdat je met je ellebogen stoot. Wat Furios betreft, hij is een coole kat.

—————signature—————
~Denk niet te veel na over iets simpels~
...:krampachtige mensen zijn stom:...

#24 ·
Ik gebruik Motorcraft Max-batterijen.

Ik denk dat ik 250 voor de set heb betaald, geweldige garantie.

3 jaar vervanging, 5 jaar pro rata daarna.

Een cel was 1 maand voordat de 3 jaar voorbij waren defect, ik belde ze op en vroeg wat ik nodig had om de garantie te vervullen, alleen de bon die ik had. Ik bracht beide batterijen en ze ruilden ze om, zonder vragen te stellen. Bij elke andere batterijgarantie die ik ooit heb geprobeerd te claimen, was het een strijd om ze beide te laten omruilen, want we weten allemaal dat het het beste is om ze per paar te vervangen. Ik was voorbereid op een gevecht, maar dat was niet nodig. Ze legden twee nieuwe batterijen op de toonbank en gaven me een bon die de garantie opnieuw startte.

Ik ben er zeker van dat uw kilometerstand kan variëren, afhankelijk van uw lokale dealer, maar ik zal Motorcraft blijven kopen totdat het niet meer voordelig is.

Ik moet zeggen dat ik twee weken lang op de ene goede batterij heb gereden totdat ik naar de onderdelenafdeling kon gaan. De truck startte en functioneerde prima op de ene batterij. Geen koude temperaturen, maar elke andere batterij die ik ooit met slechts één heb geprobeerd, had moeite om de truck te starten. Niet de bijna drie jaar oude MC-batterij, die werkte prima.

#25 ·
IMHO, De beste batterijen die je kunt kopen, zijn Optimas, geel of rood zijn degene die ik zou kiezen, de laatste keer dat ik een nieuwe batterij moest kopen, kocht ik er 4, aangezien mijn vrachtwagen destijds (2005 Peterbilt 387, 15L Cat) 4 batterijen parallel geschakeld nodig had. Helaas zijn de batterijpoolplaatsingen bovenop de batterij voor de nieuwere super duties, de 6.7L fabrieksbatterijkabels, te kort om te werken zonder veel geld uit te geven aan het maken van aangepaste batterijkabels. Als je een Carquest- of Advance Auto Parts-winkel in de buurt hebt, zou ik hun merkbatterij kiezen, of als je Auto Zone hebt, koop dan hun merkbatterij, want ze hebben een garantie van 3 jaar, zonder vragen, gratis vervanging, en ze zullen de slechte batterij verwijderen en een nieuwe installeren zonder kosten, wanneer de batterij defect raakt.

Naar mijn mening is het erg belangrijk om het te kunnen laten repareren, waar je ook bent, in het hele land, daarom ben ik naar een auto-onderdelenwinkel gegaan die winkels heeft in alle 48 lagere staten om een nieuwe batterij te halen. Niet alle auto-onderdelenwinkels hebben een zo liberaal vervangingsbeleid als Auto Zone.

Ik had een probleem met mijn 2005 F-150 waarbij de Ford-dealer nooit kon achterhalen wat de oorzaak was. Zonder uitzondering had de batterij elke 3 maanden minstens 1 en soms 2 dode cellen. Dit probleem begon nadat een andere Ford-dealer de dynamo had vervangen en deze verkeerd had aangesloten, waardoor deze minder dan 5 mijl van de dealer afbrandde. Het duurde 2 dagen voordat ze een andere dynamo hadden en deze hadden geïnstalleerd, het laadsysteem was daarna nooit meer goed, ik ruilde hem 3 jaar later in voor een 2016 F-250 6.7L. Auto Zone weigerde nooit de batterij te vervangen, zelfs niet nadat ze deze 12 keer hadden vervangen in de volgende 3 jaar dat ik de vrachtwagen had.

#26 ·
Wal-Mart Ever-start groep 65s zitten in beide van mijn vrachtwagens. Ik heb minstens 7 jaar uit elke set gehaald en ze gingen NOG STEEDS toen ik ze eruit haalde omdat ze een beetje zwak begonnen te worden. De laatste set was dit jaar en minder dan $90 per stuk.

#28 ·
Wal-Mart Ever-start groep 65s zitten in beide van mijn vrachtwagens. Ik heb minstens 7 jaar uit elke set gehaald en ze gingen NOG STEEDS toen ik ze eruit haalde omdat ze een beetje zwak begonnen te worden. De laatste set was dit jaar en minder dan $90 per stuk.
Ik heb gechat met een ingenieur die ik ken en die in de batterijbusiness zit. Hij zegt dat de EAST Coast Walmart East Penn gebruikt, maar in het Westen van de VS gebruikt Walmart Exide.

#27 ·
Heb in 4 maanden 6 batterijen in mijn 7.3 van verschillende fabrikanten verbruikt. (Exidr, Duralast, Autocraft) Ben teruggegaan naar Interstate en heb nooit meer problemen gehad. Dus ik stop altijd Interstate-batterijen in de mijne. Niet de goedkoopste, maar ook niet de duurste en lijken in mijn ervaring het beste te presteren.

#31 ·
Ik heb altijd gedacht dat Odyssey AGM's de beste waren, maar met $300 per stuk zijn ze belachelijk duur. Het lijkt erop dat die Northstar's een zeer vergelijkbaar product zijn voor een zeer vergelijkbare prijs als je naar de specificaties kijkt. Het lijkt erop dat ze beide ergens in Missouri worden geproduceerd, wat denk ik een vreemde toevalligheid is. De kantoren van Enersys bevinden zich in Reading, PA, terwijl NorthStar eruitziet als een Zweeds bedrijf, wat het ook waard mag zijn.

Ik heb een vrij nieuw paar Interstates in de mijne, dus ik hoop dat ik me hier voorlopig geen zorgen over hoef te maken.

#32 ·
Dus, hmmm. Beide batterijen geïsoleerd nadat de vrachtwagen 2 dagen geparkeerd stond... Beide lezen 12,60 volt, oké, dat is goed. Mijn goedkope Chinese CCA-tester zegt dat een van hen ongeveer 400 CCA heeft, de andere iets meer dan 750 CCA (wat het label op deze 'DGB'-batterijen zegt dat ze zouden moeten hebben). Mijn bookmaker-eh-vrouw zegt dat we een paar maanden moeten wachten voordat we $300 of $400 aan nieuwe batterijen uitgeven, dus ik heb ze verwisseld, in de hoop dat dit hun gebruik zal egaliseren.

#46 ·
Dus, hmmm. beide batterijen geïsoleerd nadat de vrachtwagen 2 dagen geparkeerd stond... beide lezen 12,60 volt, oké, dat is goed. Mijn goedkope Chinese CCA-tester zegt dat een van hen ongeveer 400 CCA is, de andere iets meer dan 750 CCA (wat het label op deze 'DGB'-batterijen zegt dat ze zouden moeten zijn). Mijn bookmaker-eh-vrouw zegt dat we een paar maanden moeten wachten voordat we $300 of $400 aan nieuwe batterijen uitgeven, dus ik heb ze verwisseld, in de hoop dat dit hun gebruik zal egaliseren.
Wal-Mart EVERSTART groep 65 kost minder dan $100 per stuk, goed voor ongeveer 7 jaar.

#34 ·
Koud weer? Ik woon in Santa Cruz. We hebben elke winter een paar vorstige ochtenden, en dat is het dan wel zo'n beetje met 'koud'.

#35 ·
Koud weer?....in Santa Cruz?...LOL. We hoeven nooit sneeuw te scheppen, ruiten te krabben, blokverwarmers aan te sluiten of echt schoenen te dragen. Vrijwel altijd slippers en hoodies, 24/7, 365.

:)

#37 ·
Koud weer?....in Santa Cruz?...LOL. We hoeven nooit sneeuw te scheppen, ruiten te krabben, blokverwarmers in te pluggen of ooit echt schoenen te dragen. Vrijwel altijd slippers en hoodies, 24/7, 365.

:)
Nee, Keens en T-shirts voor mij, met een flanellen overhemd voor avondjes uit. Ik hou niet van slippers of hoodies.

#38 ·
Dat is oké LCG, je woont aan de westkant. We laten het glijden. :)