Ik overweeg de aankoop van een gebruikte 7.3 met 90.000 mijl op de teller, één eigenaar, alle onderhoudsgegevens zijn aanwezig. De esthetische kant van de zaak is niet geweldig. Afgezien van veel benodigde uitdeukwerkzaamheden kan ik hier geen oplossing voor vinden. Aan de ene kant zijn de bedrails naar beneden gebogen en aan de andere kant naar boven. De bed zelf is recht. Ik zou het voertuig willen kopen en er een soort restauratie aan willen doen, maar ik kan niemand in de wereld van lak en carrosserie vinden die dit alles voor minder dan 4500 dollar wil aanpakken, inclusief het verwijderen en vervangen van de buitenste bedpanelen, samen met het wegwerken van kleurvervaging en uitdeuken. Dat lijkt me een enorme hoeveelheid moeite. Een andere garage wilde een tool gebruiken om ze terug te buigen en beide kanten recht te trekken, maar wilde daar bijna 5.000 dollar voor. Er was een tijd dat ik 7.000 dollar betaalde voor een lakbeurt van showroomkwaliteit op mijn klassieke auto, maar die tijd is blijkbaar voorbij.
Is deze bedreparatie mogelijk? De beslissing voor mij om de truck wel of niet te kopen, hangt af van mijn vermogen om iemand in of in de buurt van San Antonio te vinden die de kennis of het vermogen heeft om hem te repareren voor een redelijke prijs die de hele truck zinvol maakt.
Is deze bedreparatie mogelijk? De beslissing voor mij om de truck wel of niet te kopen, hangt af van mijn vermogen om iemand in of in de buurt van San Antonio te vinden die de kennis of het vermogen heeft om hem te repareren voor een redelijke prijs die de hele truck zinvol maakt.