Ford Powerstroke Diesel Forum banner

Aanbeveling voor aftermarket-transmissie en -omvormer

1.1K views 5 replies 3 participants last post by  Rick!  
#1 · (Edited)
Mijn 2016 F350 6R140 moet worden vervangen omdat het 4-5-6 koppelingspakket loskomt van de ingaande as. Dus mijn vraag is:
Wie maakt er een degelijke gereviseerde transmissie en verbeterde converter voor minder dan $8.000 die redelijk snel kan worden verzonden?
  1. Er is XDP die BD Power-spullen verkoopt die op papier best goed klinken en met een aluminium diepe pan komen.
  2. Er zijn Ford Reman-spullen die nog steeds dezelfde zwakke punten in de transmissie en converter hebben. (Van te veel lezen, 37's en een tuner zijn zwaar voor de converter en ik wil iets stevigers.) FWIW, ik vervang de Ford reman die nu in de truck zit.
  3. Streetsmart Transmissions lijkt een goed leveringssysteem te hebben, maar ik heb er nog nooit van gehoord voor performance 4wd-spullen. Ook geen optie voor een diepe pan.
  4. Suncoast is bijna buiten bereik van mijn portemonnee voor alleen hun basis 6R140 en converter.
  5. Wie heb ik overgeslagen? Rudy's?, XP? Warren (ze zitten in PA, ik zit in MT dus geen succes met de gratis installatie), DPP - ze verkopen dezelfde BD Power-combinatie als XDP, ATS (goede reputatie maar heel weinig info over het transmissie/converter-pakket)?
TIA voor uw antwoord.

#2 ·
In Texas krijgen mijn vrouw en ik een nieuwe, gereviseerde transmissie van een bedrijf genaamd Aus-Tex. We krijgen een stage 2, geschikt voor 600-650 PK. Ze heeft een 2018 F350 SRW met een 6" lift en is verwijderd met een tune variërend van 30-180 PK. De transmissie begon te slippen, dus we besloten om voor een revisie te gaan. De unit kostte ons ongeveer $7700 plus belasting, inclusief een nieuwe oliekoeler. Ze adviseerden een regear (3.73 of 4.10's) voor de voor- en achterdifferentiëlen vanwege de belasting van die 37's en extra PK's. We besloten het niet te doen. Oorspronkelijk zouden we stage 1.5 krijgen, die de volgende dingen bevat: maar vanwege het niet regeareren, gingen we voorlopig voor een steviger transmissiepakket. Deze jongens zijn geweldig. Ze namen onze aanbetaling aan en begonnen met de revisie van een behuizing die ze op voorraad hadden. Ik zal proberen ze de stage 2 specificaties te laten sturen.

Stage 1.5

✅ 6R140 performance unit gebouwd met alle nieuwe OEM afdichtingen, pakkingen en filter.

✅ Thermische klep modificatie voor full time koeling en smering

✅ OEM en Durabond bussen en nieuw pomplager geïnstalleerd met pers (geen 🔨)

✅ nieuwe OEM input shaft, met lathe modified piston kit voor extra OVERDRIVE CLUTCH CAPACITEIT (4-5-6 versnelling)

✅ upgraded direct clutch met hogere capaciteit (3-5-R versnelling)

✅ Lathe resurfaced pump voor exacte pump gear tolerances

✅ EXEDY en Borg warmer clutches met fat steels, no thin steels used, this eliminates warping.

✅ premium valve body met proprietary modifications, sonnax upgrades en brand new OEM SOLENOIDS

✅ DEEP HIGH CAPACITY aluminium oil pan, reduces temperatures and strengthens case, acts like a girdle.

✅ nieuwe temperatuursensor en Internal speed sensors.

✅ nieuwe heavy duty UPDATED torque converter met dual clutch linings

✅🛻 rated for 550HP

🇺🇸all of our units come with a 🇺🇸flag and serial # beware of some shops selling copy cats😼

#4 ·
In Texas krijgen mijn vrouw en ik een nieuwe, gereviseerde transmissie van een bedrijf genaamd Aus-Tex. We krijgen een stage 2 die is beoordeeld voor 600-650 PK. Ze heeft een 2018 F350 SRW met een lift van 6" en is verwijderd met een tune van 30-180 PK. De transmissie begon te slippen, dus we besloten om een revisie te laten uitvoeren. De unit kostte ons ongeveer $ 7700 plus belasting, inclusief een nieuwe oliekoeler. Ze adviseerden een regear (3.73 of 4.10's) voor de voor- en achterdifferentiëlen vanwege de belasting van die 37's en extra PK's. We besloten het niet te doen. In eerste instantie zouden we stage 1.5 krijgen, die de volgende dingen bevat: maar omdat we niet opnieuw hebben versneld, kozen we voorlopig voor een steviger transmissiepakket. Deze jongens zijn geweldig. Ze namen onze aanbetaling aan en begonnen met de revisie van een behuizing die ze op voorraad hadden. Ik zal proberen ze de specificaties van stage 2 te laten sturen.

Stage 1.5

✅ 6R140 prestatie-eenheid gebouwd met alle nieuwe OEM-afdichtingen, pakkingen en filter.

✅ Thermische klepmodificatie voor fulltime koeling en smering

✅ OEM- en Durabond-bussen en nieuw pomplager geïnstalleerd met pers (geen 🔨)

✅ nieuwe OEM-ingangsas, met draaigebouwde zuigerkit voor extra OVERDRIVE KOPPELING CAPACITEIT (4-5-6 versnelling)

✅ opgewaardeerde directe koppeling met hogere capaciteit (3-5-R versnelling)

✅ Draaigebouwde pomp voor exacte pomptandwieltoleranties

✅ EXEDY- en Borg warmer koppelingen met dikke stalen, geen dunne stalen gebruikt, dit elimineert kromtrekken.

✅ premium klepbehuizing met eigen modificaties, sonnax-upgrades en gloednieuwe OEM-SOLENOÏDEN

✅ DIEPE ALUMINIUM OLIEPAN MET HOGE CAPACITEIT, vermindert de temperatuur en versterkt de behuizing, werkt als een gordel.

✅ nieuwe temperatuursensor en interne snelheidssensoren.

✅ nieuwe heavy duty UPDATED koppelomvormer met dubbele koppelingsvoeringen

✅🛻 beoordeeld voor 550PK

🇺🇸al onze units worden geleverd met een 🇺🇸vlag en serienummer, pas op voor sommige winkels die copycats verkopen😼
Hier zijn de specificaties voor Stage 2. De prijs was inclusief een nieuwe oliekoeler die geschikt is voor deze verbeterde prestatie-transmissie. Dit was een waarde van $ 550. Alleen om transparant te zijn, wordt deze truck gebruikt als een werk-truck op onderstations/hoogspanningsbouwplaatsen, dus hij wordt niet intensief gebruikt.

✅ ONTWORPEN VOOR AFGESTEMDE HOGE KOPPEL 6.7 DIESEL TRUCKS, BEoordeeld VOOR 650 PK MAX 🛻 F250, F350

✅ 6R140 prestatie-eenheid gebouwd met alle nieuwe OEM-afdichtingen, pakkingen en filter.

✅ Thermische klepmodificatie voor fulltime koeling 🥶 en smering

✅ OEM- en Durabond-bussen en nieuw pomplager geïnstalleerd met pers (geen 🔨)

✅ nieuwe OEM-ingangsas, met draaigebouwde zuigerkit voor extra OVERDRIVE KOPPELING CAPACITEIT

✅ Draaigebouwde pomp voor exacte pomprotortoleranties

✅ HOGE CAPACITEIT DIKKE KOPPELINGSPAKKEN, gemaakt met bewerkte drukplaten en trommels met dikke stalen, geen dunne stalen gebruikt, dit elimineert kromtrekken.

✅ premium klepbehuizing eigen modificaties met gloednieuwe OEM-SOLENOÏDEN

✅ DIEPE ALUMINIUM OLIEPAN MET HOGE CAPACITEIT, vermindert de temperatuur en versterkt de behuizing, werkt als een gordel.

✅ nieuwe temperatuursensor en interne snelheidssensoren.

✅ nieuwe heavy duty UPDATED koppelomvormer met lichte lagere stall.

✅BILLET INTERMIDIATE AS

#5 ·
Suncoast, Warren, Revmax zijn enkele van de beste. Goerend koppelomvormers zijn goed, net iets goedkoper dan Suncoast converters. Maryland Performance doet ook 6r140's. Niet zeker over de BD of ATS units.

Dit is een Warren Input/overdrive hub volledig gelast en uitgeslagen om 10 clutches te passen View attachment 818197
View attachment 818198
Dat is mooi! :)