Mijn 2016 F350 6R140 moet worden vervangen omdat het 4-5-6 koppelingspakket loskomt van de ingaande as. Dus mijn vraag is:
Wie maakt er een degelijke gereviseerde transmissie en verbeterde converter voor minder dan $8.000 die redelijk snel kan worden verzonden?
Wie maakt er een degelijke gereviseerde transmissie en verbeterde converter voor minder dan $8.000 die redelijk snel kan worden verzonden?
- Er is XDP die BD Power-spullen verkoopt die op papier best goed klinken en met een aluminium diepe pan komen.
- Er zijn Ford Reman-spullen die nog steeds dezelfde zwakke punten in de transmissie en converter hebben. (Van te veel lezen, 37's en een tuner zijn zwaar voor de converter en ik wil iets stevigers.) FWIW, ik vervang de Ford reman die nu in de truck zit.
- Streetsmart Transmissions lijkt een goed leveringssysteem te hebben, maar ik heb er nog nooit van gehoord voor performance 4wd-spullen. Ook geen optie voor een diepe pan.
- Suncoast is bijna buiten bereik van mijn portemonnee voor alleen hun basis 6R140 en converter.
- Wie heb ik overgeslagen? Rudy's?, XP? Warren (ze zitten in PA, ik zit in MT dus geen succes met de gratis installatie), DPP - ze verkopen dezelfde BD Power-combinatie als XDP, ATS (goede reputatie maar heel weinig info over het transmissie/converter-pakket)?