Ford Powerstroke Diesel Forum banner

Should I put staright cut or Mitre cuts on my truck?

  • Straight

    Votes: 4 9.8%
  • mitre

    Votes: 37 90.2%

  • Total voters
    41
  • Poll closed .
1 - 20 of 22 Posts

·
OperationSmile.org
Joined
·
2,011 Posts
Discussion Starter #1 (Edited)
Which should I put on my truck? PS they will be black. Also 6 or 7 inch?

Those of you that are saying aussies, trust me I would love to have em but Im building these myself. Don't have any way to bend 6inch pipe so I could make ausies
 

·
Registered
Joined
·
2,005 Posts
Hey, personally i would get aussies....i think the look super bada$$!
 

·
Other vehicle is an F250
Joined
·
18,320 Posts

·
Registered
Joined
·
2,005 Posts
haha i understand that, just filled up about 10 minutes ago....had to pay twice so i could fill all the way up! $116 with change! and thats at tje cheapest place i could find! 4.35 9/10 its getting rediculous!!!!!
 

·
OperationSmile.org
Joined
·
2,011 Posts
Discussion Starter #7
Its 4.50 here. 100 bucks filled me almost all the way from a 1/4 tank
 

·
International Threat
Joined
·
13,087 Posts
mitre's all the way!
 

·
Premium Member
Joined
·
5,441 Posts
I had to vote for mitre's too.
 

·
OperationSmile.org
Joined
·
2,011 Posts
Discussion Starter #11
Well I gave this poll 7 days so we'll see. the pipe will be here next monday. The reason i kinda want straight cuts is because everyone seems to have mitres now.
 

·
Stupidity pisses me off
Joined
·
3,863 Posts
Straight with flaps!
 

·
Registered
Joined
·
578 Posts
i voted miter but i think the Aussies look good to
 

·
Registered
Joined
·
1,176 Posts
im for the 6" mitres as well
 

·
Registered
Joined
·
4,057 Posts
Only go with straights if you're gonna have flappers, for sure :thumb: Otherwise you GOTTA do aussie's hands down.
 

·
Registered
Joined
·
1,176 Posts
^^ thast a cool sticker man
 

·
Registered
Joined
·
4,057 Posts
^^ thast a cool sticker man
Lol, thanks. I'm tryin to get ahold of one that says the same thing but in place of "on welfare" it says "of illegals" :rofl:
 

·
Registered
Joined
·
1,176 Posts
haha that would be even better
 

·
Let's go B's!!!!
Joined
·
6,020 Posts
Do the 6" Mitres. There a reason that's what a lot of guys run, they look great.

There a guy around here that runs 6" straight cut stacks, I laugh every time I see him, it looks rediculous IMHO. It looks unfinished.

:twocents:
 
1 - 20 of 22 Posts
Top