Ford Powerstroke Diesel Forum banner

1 - 20 of 29 Posts

·
Registered
Joined
·
528 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Since my truck is a 6.0 i thought i would post it here. My truck is in the latest issue of Diesel World Magazine. So go and pick it up and throw it in the restroom as reading material. Wanted to thank everyone on here for the help and support for helping me get my truck where its at. thanks guys.
 

·
Registered
Joined
·
1,363 Posts
Looks good
 

·
Premium Member
Joined
·
18,040 Posts
NICE truck!!!!!!!
 

·
Registered
Joined
·
795 Posts
Truck is lookin sick as always bro!!
 

·
powerstrokin
Joined
·
2,857 Posts
truck looks nice, what type of roof rack set-up is that?
 

·
Registered
Joined
·
528 Posts
Discussion Starter · #14 · (Edited)
haha yeah it is. cant wait to get out to the dunes again!!!! well i dont have the pics, their in the magazine. the mag is one with a red powerstroke on the cover. its like in the middle of the mag. its like a 3 page article. Also the rack is a defender rack . defenderrack.com is the web to check them out bro. As far as the horsepower im still debating on that one. wanna get an sct but just dont really feel like dropping money on a tuner right now. and i know if i get that then im gonna want to get the dash daq. I know simple gauges will do but, its just some weird obsession of mine. gotta have the latest and greatest. but all in good time. Maybe raul @ stealth can hook me up with one. :p
 

·
Premium Member
Joined
·
31,729 Posts
Tank the only pic is the one in his signature. The other ones are in diesel power mag
 

·
Registered
Joined
·
528 Posts
Discussion Starter · #17 ·
its actually diesel world magazine. :) anyways, who's up for some beers!?
 

·
COLLEGE KID
Joined
·
3,226 Posts
I cant drink beer right now, i gotta wake up and go golfing and im actually trying to get better. Someone is hooking me up with a free round of golf at a NICE country club next weekend. usually it costs a couple hundred bux to golf there.
 

·
Registered
Joined
·
528 Posts
Discussion Starter · #20 ·
haha nope their in the mag, but that does sound like a good joke to play on someone. Everyone pretends theirs pics there and drive someone crazy thinking something is wrong with their computer, hahahaha
 
1 - 20 of 29 Posts
Top