Ford Powerstroke Diesel Forum banner

1 - 20 of 66 Posts

·
Registered
Joined
·
5,229 Posts
Discussion Starter · #1 ·
So I was driving home from school today and the part leaving town goes from a 25mph to 55mph and a guy in a little convertible BMW is tailgatng me real bad. So I decide to let him have a little smoke when I accelerate into the 55mph zone. well he got closer to me, actuallt as close as possible without touching (like if he hit me my truck would be damaged :hehe:) Well I let him have a little more smoke. The next light im going straight he cuts over to the left hand turning lane right beside me. as he pulled up he was downshifting hard and locking up the tires. Im sitting there with my window down and he jumps out of the car. Its like a guy in his 40's and he runs over to my window yelling. Hes saying, "You think your funny mother f***er, im gunna punch you in the f***in face, blow smoke on me again you c**ksucker." and so on. Well Im like "OK hit me in the face man, Im 17." He replies, "I dont give a F*** how old you are i'll beat your azz, Get out of the f***in truck." Theres people everywhere around so it was pretty amusing lol. well he finally went back to his car and said he is gunna "follow my azz" so I said, Ok you want me to take you to somewhere where we can race?" he flipped me off and took off to the left. Well he must not of wanted to race. I thoguht it was pretty tough for a 40 yr. old to do that to a 17 yr. old lol
 

·
What u talkin bout willis
Joined
·
2,724 Posts
I WOULD HAVE GOTTEN OUT OF THE TRUCK AND LET HIM HAVE IT
 

·
Registered
Joined
·
5,229 Posts
Discussion Starter · #3 ·
yeah but im 6'3" and wiegh 165... pretty much a beanpole and this guys was 1) bigger and 2) alot more pissed off lol
 

·
Registered
Joined
·
5,229 Posts
Discussion Starter · #4 ·
o well even if I lose that guy can have fun telling the story of beating up a 17 year old when he's sitting in jail
 

·
Registered
Joined
·
53 Posts
I would have lined him up for an other shot with the exhaust and rolled coal again from take off.
 

·
Registered
Joined
·
1,726 Posts
that is too darn funny. ive gotton some weird looks before but nobody has ever got mad like that. I was blowin smoke all over this new mustang last night and he drove by laughin and gave me the thumbs up. Nice jo on the BMW though:rofl:
 

·
Premium Member
Joined
·
14,367 Posts
In Texas that 'ol boy would have had some serious problems.
 

·
Registered
Joined
·
4,057 Posts
You should have told him to get his head out of his fancy a$$ and quit tailgating you. That's what I would have done. I don't care how much bigger he is (btw you're much bigger than me). He doesn't seem to realize you could've slammed on your brakes for anything ( a person, a rabbit, a pothole) and ended his life. People are so stupid. That's what I do, though dangerous, slam the brakes for just a sec and take off right when they're about to hit ya ... people knock it off when you do that.
 

·
What u talkin bout willis
Joined
·
2,724 Posts
In Texas that 'ol boy would have had some serious problems.
BOY OH BOY ARE EVER RIGHT ABOUT THAT I DONT CARE THE SIZE I WOULD HAVE GOTTEN OUT I MAY NOT HAVE WHOOPED HIS KEESTER BUT HE WOULD HAVE KNOW I WAS THERE AND REMEMBERED ME
 

·
Registered
Joined
·
5,229 Posts
Discussion Starter · #10 ·
yeah when we pulled up to the light it was turning yellow and I normally would of went through it but this time i made sure to lay on the brakes. And i didnt get to say much cause he was yelling constantly. I havnt had good luck. a guy in a new 300C got some smoke from me about a week ago and and he pulled up beside me and told me to pull over then he followed me for about 20 minutes (o well wasting his gas) well this dude was HUGE cause i reconized him. He is a defense lineman at the local college (tiffin university #2 in the nation in DII last year) so that fight would not of lasted long. atleast he stayed in the car
 

·
Registered
Joined
·
4,057 Posts
yeah when we pulled up to the light it was turning yellow and I normally would of went through it but this time i made sure to lay on the brakes. And i didnt get to say much cause he was yelling constantly. I havnt had good luck. a guy in a new 300C got some smoke from me about a week ago and and he pulled up beside me and told me to pull over then he followed me for about 20 minutes (o well wasting his gas) well this dude was HUGE cause i reconized him. He is a defense lineman at the local college (tiffin university #2 in the nation in DII last year) so that fight would not of lasted long. atleast he stayed in the car
What a bunch of spoiled pu$$ies yeah I said it. At least you have stacks and not straight back duals. Jeez ... the type of car seems to be a pattern no? Mustang ... thumbs up, 300C and BMW ... pi$$ed off and yelling. LOL!
 

·
Registered
Joined
·
445 Posts
You should have told him to get his head out of his fancy a$$ and quit tailgating you. That's what I would have done. I don't care how much bigger he is (btw you're much bigger than me). He doesn't seem to realize you could've slammed on your brakes for anything ( a person, a rabbit, a pothole) and ended his life. People are so stupid. That's what I do, though dangerous, slam the brakes for just a sec and take off right when they're about to hit ya ... people knock it off when you do that.
another good one (since I don't want them to hit the rearend and waste time with the POlice) I always turn my running lights on and they back off pretty quick
 

·
Registered
Joined
·
4,057 Posts
another good one (since I don't want them to hit the rearend and waste time with the POlice) I always turn my running lights on and they back off pretty quick
I have a rec. hitch so the only crap with the police would be I stopped and they couldn't. It would be nothing more than a time waster, and if I helped somebody learn their lesson :dunno:

But yeah if I come across some real cheap lights, like those pro burners from walmart I might just wire 'em up on their own switch and point 'em straight behind me (utility lights, AND anti-tailgating lights)
 

·
What u talkin bout willis
Joined
·
2,724 Posts
yeah when we pulled up to the light it was turning yellow and I normally would of went through it but this time i made sure to lay on the brakes. And i didnt get to say much cause he was yelling constantly. I havnt had good luck. a guy in a new 300C got some smoke from me about a week ago and and he pulled up beside me and told me to pull over then he followed me for about 20 minutes (o well wasting his gas) well this dude was HUGE cause i reconized him. He is a defense lineman at the local college (tiffin university #2 in the nation in DII last year) so that fight would not of lasted long. atleast he stayed in the car
I GUESS I GOT ENTIRLEY TOO MUCH PRIDE ID RATHER GET MY AZZ HANDED TO ME THAN TO BACK DOWN FROM IT BUT THATS ME I DUNNO MUST BE SOMETHING IN THE TEXAS WATER BECUASE I THINK WE ALL ARE ABOUT LIKE MYSELF HERE
 

·
Registered
Joined
·
4,057 Posts
I GUESS I GOT ENTIRLEY TOO MUCH PRIDE ID RATHER GET MY AZZ HANDED TO ME THAN TO BACK DOWN FROM IT BUT THATS ME I DUNNO MUST BE SOMETHING IN THE TEXAS WATER BECUASE I THINK WE ALL ARE ABOUT LIKE MYSELF HERE
Same here. But I'd still back down cause I'd be too compelled to grab my huntin knife and/or 3 ft cheater pipe I keep in my truck. And at that point the consequences aren't worth it to me.

GM Duraturd handled it very well I think. Kept his cool much more than I could have.
 

·
Registered
Joined
·
5,229 Posts
Discussion Starter · #16 ·
yeah I am running a pintle hitch so the bmw would of been pretty messed up. and i cant wait till i get custom tunes with a smoke tune to really let em have it. I can gaurentee if i ever see that bmw behind me again im gunna smoke as much as i can for as long as i can.
 

·
Registered
Joined
·
5,229 Posts
Discussion Starter · #18 ·
yeah the .22 pistol behind the seat might have solved a few problems
 

·
Registered
Joined
·
4,057 Posts
yeah I am running a pintle hitch so the bmw would of been pretty messed up. and i cant wait till i get custom tunes with a smoke tune to really let em have it. I can gaurentee if i ever see that bmw behind me again im gunna smoke as much as i can for as long as i can.
:thumb: Or ... since I bet if he sees you again he probably won't stay behind you, run 'em.
 

·
Registered
Joined
·
5,229 Posts
Discussion Starter · #20 ·
for sure, i will race this guy and show him what 4 times the amount of torque can do
 
1 - 20 of 66 Posts
Top